Hop til indhold

Jer der BARFer - billig And i Kvickly


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Øv - Jacki gør sådan her til and :fornaermet:

 

Hun vil akurat lige snuse til det, men overhovedet slet ikke bare smage på det med tungespidsen :damn:

 

Hihi, skøre tøs :lol:

 

Jeg er overbevist om, at Møffe elsker det :lol: Indtil videre er der kun én ting, han har sagt nej til at det rå - og det var pangasius-filet. Men efter at have smagt det kogt, tænkte han, at så måtte det vel være fint nok :mrgreen:

 

Alt andet har han heldigvis sagt ja til. Og hvis han ikke siger ja til and - jamen, så har vi andre bare lækker mad :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Det var da en yderst fair pris :-D

 

Jeg har også hamstret ænder og gæs i januar og februar - så kommer alle 'juledyrene' på tilbud :mrgreen:

 

Vores gider heller ikke rigtig pangasiusfilet - måske de tror det er pap :mrgreen: nææ, de vil have laks, ørred, sild og torsk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv - Jacki gør sådan her til and :fornaermet:

 

Hun vil akurat lige snuse til det, men overhovedet slet ikke bare smage på det med tungespidsen :damn:

 

Luna spiser heller ikke and (og fasan og due:roll:)

 

Vores gider heller ikke rigtig pangasiusfilet - måske de tror det er pap :mrgreen: nææ, de vil have laks, ørred, sild og torsk :lol:

 

Og hun spiser så heller ikke laks og sild:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da en yderst fair pris :-D

 

Jeg har også hamstret ænder og gæs i januar og februar - så kommer alle 'juledyrene' på tilbud :mrgreen:

 

Vores gider heller ikke rigtig pangasiusfilet - måske de tror det er pap :mrgreen: nææ, de vil have laks, ørred, sild og torsk :lol:

 

Hehe, jeg var helt paf, da han spyttede pangasius'en ud igen - og igen - og igen! :shock:

 

Og så gerne ville spise efter at have smagt det kogt :stupid::lol:

 

Møffe har endnu kun smagt laks og sild (fordi discount sild fra Super Bedst koster det samme som laks fra RH). Så får han da lidt variation :lol:

 

Ja, jeg var sq også helt paf, da min mor læste prisen højt i går fra tilbudsbladet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
:fornaermet:

 

Men det var ikke særlig meget billigere! :fornaermet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... tilbydet gælder vist i alle spar butikker :blink:

 

 

Men ja "min" købmand er god. Købte for 700,- kr. hundemad i går: hjorteribben, lammeribben, ænder og kyllingelår.

I morgen skal jeg ud og hente en vogn fuld indmad hos slagteren, så de små kommer vist ikke til at sulte :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...