Jane Skrevet Maj 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 12, 2008 Han er da en flot fyr. Vis os din golden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Wauu, ja han er da godt nok lækker!!! Jeg har ikke sådan et billede endnu, men må se om jeg kan få taget et (hvis hun kan holde sig i ro så længe ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Han er smuk Jane Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karumski Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Hold da op, hvor er han smuk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Jeg er ret imponeret over at han kan holde halen selv. Det må have krævet en del træning. Han er en smuk hund.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Ih hvor står han flot :hjerte: Han er lækker:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Sikke en smuksak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Maj 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Jeg er ret imponeret over at han kan holde halen selv. Det må have krævet en del træning. Han er en smuk hund.:5up: Han kan ikke selv holde halen, der er blevet redigeret i billedet. Sådan ser det orginale billede ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Hold da op, han er flot. Ja der kan Buddy altså ikke lige være med, men vi kan da bidrage med et mere naturel billed :blink: Det er blevet taget her i weekenden, hvor vi har været i sommerhuset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Wauu, ja han er da godt nok lækker!!! Jeg har ikke sådan et billede endnu, men må se om jeg kan få taget et (hvis hun kan holde sig i ro så længe ) Du er i det hele taget lidt bagud med de billeder er du ikke? Jeg synes snart du skylder mange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Maj 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Hold da op, han er flot. Ja der kan Buddy altså ikke lige være med, men vi kan da bidrage med et mere naturel billed :blink: Det er blevet taget her i weekenden, hvor vi har været i sommerhuset Selvfølgelig kunne Buddy det, hvis han blev stillet op som Oskar. Du har en køn hund, bare vent til han er færdig udviklet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Selvfølgelig kunne Buddy det, hvis han blev stillet op som Oskar. Du har en køn hund, bare vent til han er færdig udviklet. Tak skal du have. Jeg har haft prøvet at stille ham op, men med det digitalkamera jeg har, der går det vidst et splitsekund for langsomt med at tage billedet, for han når sjovt nok altid liiiige at rykke en eller anden del af kroppen, så han står skævt. Der må vidst noget mere træning til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Wauu, ja han er da godt nok lækker!!! Jeg har ikke sådan et billede endnu, men må se om jeg kan få taget et (hvis hun kan holde sig i ro så længe ) Hvis det er din vovse på din avatar, så er det jo kun en stump, så giv tid. De har ikke ro i røven til det der opstillings pjat endnu. Vores er 5 mdr og han synes stadig at det der "Stååååå" er en lidt tåbelig dicsiplin ha ha ha... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Hold da op, han er flot. Ja der kan Buddy altså ikke lige være med, men vi kan da bidrage med et mere naturel billed :blink: Det er blevet taget her i weekenden, hvor vi har været i sommerhuset Jo han kan så, han er stadig lige skøn!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Du er i det hele taget lidt bagud med de billeder er du ikke? Jeg synes snart du skylder mange Jo, men nu har jeg tilgengæld også lavet en hel tråd, KUN til ære for dig, så er vi kvit nu??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Hvis det er din vovse på din avatar, så er det jo kun en stump, så giv tid. De har ikke ro i røven til det der opstillings pjat endnu. Vores er 5 mdr og han synes stadig at det der "Stååååå" er en lidt tåbelig dicsiplin ha ha ha... Hun er faktisk rimelig til det alderen taget i betragtning. Jeg blev virkelig overrasket over hende på skuet og var glad for at HUN så ud som om at hun havde prøvet det før selv om det var første gang, når jeg bestemt ikke gjorde Meeen, der er nok et stykke vej til at kunne stå helt selv *GGG* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Er det ikke snart på tide at vi får set nye billeder af jeres goldens. Her er nogle af Oskar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla_Olsen Besvaret Juli 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Det er nogle flotte hunde i har allesammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Er det ikke snart på tide at vi får set nye billeder af jeres goldens. Her er nogle af Oskar. Smuk :hjerte: *suuk* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juli 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Er det ikke snart på tide at vi får set nye billeder af jeres goldens. Her er nogle af Oskar. Jamen - Jason har da leget med oskar i hundeskoven før kan jeg se Flot fyr - også "in action" (pssst hentydning: må vi se et videoklip af lækkermåsen?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Jamen - Jason har da leget med oskar i hundeskoven før kan jeg se Flot fyr - også "in action" (pssst hentydning: må vi se et videoklip af lækkermåsen?) Det er dig med soft bag bag på cyklen hvor du har Jason i. Har jeg ret? Så ved jeg godt hvem i er. Jeg havde det på fornemmeren, det passede både med racen og navnet. Kommer du stadig i hundeskoven? Jeg har ingen gode videoklip af lækkermåsen, så det må du have til gode.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juli 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Det er dig med soft bag bag på cyklen hvor du har Jason i. Har jeg ret? Så ved jeg godt hvem i er. Jeg havde det på fornemmeren, det passede både med racen og navnet. Kommer du stadig i hundeskoven? Jeg har ingen gode videoklip af lækkermåsen, så det må du have til gode.:blink: Jep, engang imellem. Dog ikke mere end 1 gang i ugen for der er aldrig nogen hunde derude når jeg kommer derud (har været der 4 gange i juni og juli og kun én gang mødte jeg andre hunde - dog også en 6-7 stykker) Der var en rum tid hvor jeg ikke kom, for synes det var for langt væk når jeg nu havde dårlig ryg, men nu kan jeg sagtens cykle ned til vængerne og gå derfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Jep, engang imellem. Dog ikke mere end 1 gang i ugen for der er aldrig nogen hunde derude når jeg kommer derud (har været der 4 gange i juni og juli og kun én gang mødte jeg andre hunde - dog også en 6-7 stykker) Der var en rum tid hvor jeg ikke kom, for synes det var for langt væk når jeg nu havde dårlig ryg, men nu kan jeg sagtens cykle ned til vængerne og gå derfra Du skal bare komme på de rigtige tidspunkter. Men der er en dejlig tur fra vængerne og ned i storeå dalen og gennem den gamle udgravning. Den tur går vi ofte. Jeg kommer næsten kun i hundeskoven hvis jeg ved der er andre. Den kan godt blive lidt kedelig at gå rundt i alene. Vi ses derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juli 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2008 Du skal bare komme på de rigtige tidspunkter. Men der er en dejlig tur fra vængerne og ned i storeå dalen og gennem den gamle udgravning. Den tur går vi ofte. Jeg kommer næsten kun i hundeskoven hvis jeg ved der er andre. Den kan godt blive lidt kedelig at gå rundt i alene. Vi ses derude. ja, det er med at finde de rigtige tidspunkter - et sted mellem 15 og 18 på hverdage og før 12 i weekenden plejer at være de tidspunkter man møder andre. Hvis der ikke er nogen i skoven når vi kommer går vi en runde og går hjem igen - turen gennem storådalen er nemlig rigtig hyggelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lumbe Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Hej Min første dag her inde... Hvor er det dejligt at se andre hundeelskere og dejlige hunde. Glæder mig til at zappe rundt i aften. Knus Nina og Lumbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts