Umulia Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Først går vi over på det grønne område ved gadekæret. Der står et bord/bænk sæt, som altid skal undersøges meget grundigt - man skal vel vide hvem der sad der sidst, hvad de talte om og hvad de fik at spise - eller noget Så skal vi forbi huset hvor der engang boede to Chihuahua'er. De bor der ikke mere, alligevel skal hele hegnet gennemsnuses cm for cm, og der skal måske også lige brummes lidt. Så kommer stedet hvor man engang for 3 år siden fandt et pindsvin. Der skal vi altid standse og rode i de visne blade - det kunne jo være der endnu... Så er der et sted hvor der er blevet sat nyt elektrisk hegn op - den type med brede hvide bånd. Alt nyt skal selvfølgelig snuses til, så det er rigtigt irriterende at man ikke må Så kommer der et langt stykke med græsklædt grøftekant - der skal rulles i græsset ca. 28 gange :stupid: Man udsøger sig omhyggeligt de bedste steder. Hvis der f.eks. gror skarntyder eller skræpper, dur det ikke På vej hjemad langs den smalle vej møder vi en bil med en tom trailer bagpå. Dem i bilen sætter høfligt farten ned og vinker. Hvad kan det betyde andet end en invitation til at hoppe op i traileren? Men det må man heller ikke - altså hvad sker der! Så er vi næsten hjemme. Men hvad er det der står derhenne på det grønne område - en hund! Så er det om at komme derhen hurtigt, selv om der er en irriterende dødvægt i halsbåndet, der laver pløjespor hele vejen. Nå - det var bare et bord/bænk sæt. På en eller anden måde virker det bekendt :hmm: Hvis Vinnie en dag bliver dement, opdager vi det aldrig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 :lol: gætter på at det var Vinnie - og ikke Leroy du var ude at gå tur med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 Godt gættet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 :hmm: er det ikke noget med at du bor i nærheden af Nyborg ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 Hehe herlig gengivelse af gåtur:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 Hvor er hun sød - og hvor er det bare så meget sjovere at læse om andres hunde der gør det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 FOX skrev: :hmm: er det ikke noget med at du bor i nærheden af Nyborg ?? Jo - dengang jeg havde bil var det ret tæt på. Nu er det længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 Hej, Er helt enig med Buddha-det er rigtig sjovt når andres hunde gør det:lol:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 Sille12 skrev: Hej,Er helt enig med Buddha-det er rigtig sjovt når andres hunde gør det:lol:. V.H. Sille Mener I virkelig at Vinnie ikke er den eneste, der er så "blond"!? Så er der måske håb for os endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 Umulia skrev: Jo - dengang jeg havde bil var det ret tæt på. Nu er det længere øv vidste ikke at du ikke havde bil længere - men er jo i Nyborg fra næste onsdag og kunne godt tænke mig at møde Vinnie og Leroy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 FOX skrev: øv vidste ikke at du ikke havde bil længere - men er jo i Nyborg fra næste onsdag og kunne godt tænke mig at møde Vinnie og Leroy Ja, det kunne ellers være sjovt. Men Leroy er jo syg, og Vinnie er - som Vinnie nu er... Jeg prøver faktisk at lære hende at løbe ved min cykel, men med ovenstående in mente kan det godt komme til at tage lidt tid. Hun har overhovedet ingen respekt for cyklen - hvis hun pludselig finder ud af at nu vil hun altså til venstre, så går hun bare ind i den, og regner med at den flytter sig. Det værste er, at det gør den også - med mig på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Ååååårh hvordan kan man ikke andet end at elske hende Og så er jeg glad for at det ikke kun er min hund der skal undersøge de samme steder som for 1 år siden, og rejse børsterne det samme sted, hvor han blev utryk for 1 år siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Umulia skrev: Ja, det kunne ellers være sjovt. Men Leroy er jo syg, og Vinnie er - som Vinnie nu er... Jeg prøver faktisk at lære hende at løbe ved min cykel, men med ovenstående in mente kan det godt komme til at tage lidt tid. Hun har overhovedet ingen respekt for cyklen - hvis hun pludselig finder ud af at nu vil hun altså til venstre, så går hun bare ind i den, og regner med at den flytter sig. Det værste er, at det gør den også - med mig på Altså jeg syntes Vinnie er fantastisk :5up: Har jo selv Sookie, som også er "lidt" speciel :blink: så jeg har ry for at være rigtig god ved forsigtige/nervøse hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2010 Sikke en sød fortælling fra en ganske almindelig gåtur . Du er bestemt ikke ene om at have sådan en hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juni 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2010 Anton husker også alt, især katte. Der har et par gange været en kat henne ved vores skur, så nu er han overbevist om, at der er en kat derhenne, hver eneste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2010 Skøn beskrivelse - synes jeg kan genkende meget af det.. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts