Dinah Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 . ... . . til WDS:genert: savner hende helt vildt :lun:og helt misundelig på jer, der har set hende:genert:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 (rettet) . ... . . til WDS:genert: savner hende helt vildt :lun:og helt misundelig på jer, der har set hende:genert:. Jeps - jeg har set hende Hun hyggede sig sammen med sin nye store flok af løver - hoppede rundt i en indhegning og fandt godbidder som Janni havde smidt i græset. Hun var ikke helt tilfreds med at skulle dele hele tiden men så absolut ud til at have det godt og være glad for sin store flok af både mennesker og hunde. Hun kunne kende Kasper og var klart glad for at se ham. Og jeg kan godt forstå at du savner hende - hun virker til at være en rigtig dejlig lille hund. Redigeret Juni 26, 2010 af stargirl1970 ...tilføjelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 Årh hvor er det altså bare dejligt at høre at hun har det så godt og trives super med løverne hos Jannie. Kan godt forstå du savner hende, men det må være skønt at vide at hun trives rigtig godt i sit nye hjem . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Jeps - jeg har set hende Hun hyggede sig sammen med sin nye store flok af løver - hoppede rundt i en indhegning og fandt godbidder som Janni havde smidt i græset. Hun var ikke helt tilfreds med at skulle dele hele tiden men så absolut ud til at have det godt og være glad for sin store flok af både mennesker og hunde. Hun kunne kende Kasper og var klart glad for at se ham. Og jeg kan godt forstå at du savner hende - hun virker til at være en rigtig dejlig lille hund. :banan::banan: dejligt at høre :banan::banan: Fedt, at hun kunne kende Kasper - det var da dejligt:hjerte: og DELE med andre:skraek: no way :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Årh hvor er det altså bare dejligt at høre at hun har det så godt og trives super med løverne hos Jannie. Kan godt forstå du savner hende, men det må være skønt at vide at hun trives rigtig godt i sit nye hjem . Hun har det rigtig godt ssammen med løverne og har luret alle løve-tricks af :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts