Ida_Asta Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Pajkos ergocomfort sele, som denne: gik i stykker i går og han virker heller ikke glad for at have den på længere. (Der var intet galt, da han var mindre). Tror måske det irritere ham den sidder uden maven. Så nu er det på tide han får en rigtig voksen sele Jeg tænker at Wolfsongs Norge model, denne: Er et godt bud på en ny sele. Nogen der har erfaringer med den sele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Jep, Tyson har to styks, de er super lækre! Det er den eneste sele, jeg har fundet, der sidder perfekt på ham, og det er god kvalitet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Jep, Tyson har to styks, de er super lækre! Det er den eneste sele, jeg har fundet, der sidder perfekt på ham, og det er god kvalitet. Sejt.. Hvilken størrelse er Tysons? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Jeg har mødt mange som er super glade for den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Sejt.. Hvilken størrelse er Tysons? xxs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 xxs Okay. Så er S nok ikke helt galt til Pajko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 vi er også super glade for vores, eneste der sidder ordentligt på cujo. Go for it Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 vi er også super glade for vores, eneste der sidder ordentligt på cujo. Go for it I went for it... Har bestilt den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Jeg var også igennem ca 5 seler før Wolfsong, som sidder som syet til Cleo:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts