Hop til indhold

Resultater forsvundet fra hundeweb...

Gæst
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Var lige inde på hundeweb og lure lidt resultater fra WDS, og kunne se at Nelsons resultat fra specieludstillingen 15. maj er forsvundet.... Er det sket for jer før, og kommer resultatet igen? Måske nogen kan tjekke, at de ser det samme som mig?

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

mine resultater er der hele tiden..de har vel bare ikke haft tid til at lægge alle resultaterne ind

Meget mystisk... Jeg har set resultatet før, det er nemlig fra den 15. maj. Men nu er det væk, og jeg kan kun se det fra wds.

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

så ring da til DKK og spørg :blink:

Nu blev tråden jo oprettet i går aftes, da DKK var lukket:blink:. Men jeg har sendt dem en mail i dag... Har dog stadig ikke fået svar.

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu blev tråden jo oprettet i går aftes, da DKK var lukket:blink:. Men jeg har sendt dem en mail i dag... Har dog stadig ikke fået svar.

/Mette

Håber du lægger svaret herind, for ser da ud til at jeg enten har totalt misforstået og der også er noget galt med de hunde jeg har kigget på :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber du lægger svaret herind, for ser da ud til at jeg enten har totalt misforstået og der også er noget galt med de hunde jeg har kigget på :hmm:

Det skal jeg gøre. Har fået et auto-reply fra dem, at der nok er mere ventetid end sædvanligt pga. nedskæringer og så selvfølgelig WDS. Så tålmod må der til...

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Nå, jeg hiver lige denne her frem igen... Jeg har stadig ikke hørt noget fra DKK. Men nu har jeg siddet og kigget på andre hunde og deres resultater. Så kan man jo klikke på udstillings ID, og se alle resultater fra en udstilling, og der figurerer Nelson heller ikke... Og når jeg ser på mine tilmeldinger, så er den udstilling også væk... Mystisk...:hmm:

Nå, men venter lige lidt med at skrive til DKK, de har jo kun haft 14 dage til at svare...

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...

SÅ fik jeg endelig svar. Nelson manglende resultat var en fejl, og det er nu rettet, så man kan se alle de to gange:oops:, han har været udstillet. Så man skulle altså kunne se alle resultater....

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites