Gæst Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hejsa Var lige inde på hundeweb og lure lidt resultater fra WDS, og kunne se at Nelsons resultat fra specieludstillingen 15. maj er forsvundet.... Er det sket for jer før, og kommer resultatet igen? Måske nogen kan tjekke, at de ser det samme som mig? /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Det er kun et udvalg af resultaterne, man får vist og de veksler fra gang til gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Det er kun et udvalg af resultaterne, man får vist og de veksler fra gang til gang Seriøst? Hvorfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Aner ikke hvorfor, måske nogle udstiller så meget, at der bare ikke er plads til alle resultater :hmm: har bare bemærket det, når jeg tjekker min søsters hund, at jeg altid får et nyt sæt resultater og nogle gange får jeg en lang liste, andre gange en meget kort liste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Weber Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Det er da latterligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 Hvor gammel var han? Det bliver først registreret fra juniorklasse og op.. Og er da ret sikker på, at alle mine udstillinger er på hele tiden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 mine resultater er der hele tiden..de har vel bare ikke haft tid til at lægge alle resultaterne ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 mine resultater er der hele tiden..de har vel bare ikke haft tid til at lægge alle resultaterne ind Meget mystisk... Jeg har set resultatet før, det er nemlig fra den 15. maj. Men nu er det væk, og jeg kan kun se det fra wds. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 Meget mystisk... Jeg har set resultatet før, det er nemlig fra den 15. maj. Men nu er det væk, og jeg kan kun se det fra wds. /Mette så ring da til DKK og spørg :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 så ring da til DKK og spørg :blink: Nu blev tråden jo oprettet i går aftes, da DKK var lukket:blink:. Men jeg har sendt dem en mail i dag... Har dog stadig ikke fået svar. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 Nu blev tråden jo oprettet i går aftes, da DKK var lukket:blink:. Men jeg har sendt dem en mail i dag... Har dog stadig ikke fået svar. /Mette Håber du lægger svaret herind, for ser da ud til at jeg enten har totalt misforstået og der også er noget galt med de hunde jeg har kigget på :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 Håber du lægger svaret herind, for ser da ud til at jeg enten har totalt misforstået og der også er noget galt med de hunde jeg har kigget på :hmm: Det skal jeg gøre. Har fået et auto-reply fra dem, at der nok er mere ventetid end sædvanligt pga. nedskæringer og så selvfølgelig WDS. Så tålmod må der til... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2010 Det er tit når jeg søger på resultater, enten fra udstillinger eller prøver, at de bare ikke er der, det er bare for irriterende. Og det er endda resultater, der er opnået efter at hundeweb kom i luften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Nå, jeg hiver lige denne her frem igen... Jeg har stadig ikke hørt noget fra DKK. Men nu har jeg siddet og kigget på andre hunde og deres resultater. Så kan man jo klikke på udstillings ID, og se alle resultater fra en udstilling, og der figurerer Nelson heller ikke... Og når jeg ser på mine tilmeldinger, så er den udstilling også væk... Mystisk...:hmm: Nå, men venter lige lidt med at skrive til DKK, de har jo kun haft 14 dage til at svare... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 SÅ fik jeg endelig svar. Nelson manglende resultat var en fejl, og det er nu rettet, så man kan se alle de to gange:oops:, han har været udstillet. Så man skulle altså kunne se alle resultater.... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts