Hop til indhold

Dagens sjove


Lonny
 Share

Recommended Posts

Ok, måske er hun ikke nær så slem, og jeg plejer også kun at bruge én arm når vi leger :oops:

 

Haha, ok :lol:

 

Og jo, jeg så godt at du trak hende ind til dig og gav hende et kys på næsen :lun:

 

Jamen, kan jo ikke lade være, hun var jo så dejligt :lun: Men det var ikke let, for hun syntes absolut ikke, at det var det, vi skulle bruge tid på lige dér :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

:klap::klap::klap:.

Haha... Hvor er det bare godt :5up:.

 

Jeg var bare helt færdig af grin... Luna giver den gas og Møffe står MEGET roligt ved siden af og ligner lidt en som tænker "at hun gider mase sådan rundt" :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, kæft hvor morsomt.

 

Og Luna er total trække hyper :drille:

 

Med hensyn til møffe, så kan jeg faktisk for forstå ham, hvorfor alverden skulle han dog tage noget fra hans mor? :blink: Klog hund :5up:

 

 

 

Aslan ville heller ikke trække med Martin i MEGET lang tid, men så her for 6 mdr siden or so..... begyndte han at syntes det var mægtig morsomt.

Så måske du er heldig og Møffe også begynder på det :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, kæft hvor morsomt.

 

Og Luna er total trække hyper :drille:

 

Med hensyn til møffe, så kan jeg faktisk for forstå ham, hvorfor alverden skulle han dog tage noget fra hans mor? :blink: Klog hund :5up:

 

Haha, han elsker da at tage ting fra mig - det er derfor, han stadig har fat :mrgreen: Jeg ville jo faktisk have ham til at give slip og tage det andet stykke legetøj (derfor jeg begynder at lege med det i starten, liiiiige inden Luna kommer spurtende og ta'r det :mrgreen:).

 

Aslan ville heller ikke trække med Martin i MEGET lang tid, men så her for 6 mdr siden or so..... begyndte han at syntes det var mægtig morsomt.

Så måske du er heldig og Møffe også begynder på det :x:

 

Møffe trækker gerne - så længe vi ikke forventer at han gør det mere end 10% af tiden og så forventer han ellers, at vi hiver ham rundt for resten :fornaermet: Det er derfor jeg vælter, for det kommer bag på én, når der pludselig bliver trukket fra anden kant end der, hvor man har fokus :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så hun var lige klar til at fortælle de to børn, at nu kunne de altså godt opfører sig ordentlig :fyfy:

 

Hun var så sød da hun sad der og skældte ud, fordi at nu blev det altså for voldsomt, og tænk nu hvis nogen kom tilskade, kan I så stoppe! :lun:

Jamen man er vel lidt af en politi-hund, eller nowet :lol:

 

 

Uuuuh altså, tak :kys:

 

Mitte var altså også bare for dejlig en tiggetøs, med det skønneste ansigt! :hjerte:

Tigge ?? Min lille tøs :confused::vedikke: :hmm: :genert:

 

Men det er FOX's skyld, hun sidder der og fodre min hund heeele tiden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan ville heller ikke trække med Martin i MEGET lang tid, men så her for 6 mdr siden or so..... begyndte han at syntes det var mægtig morsomt.

Så måske du er heldig og Møffe også begynder på det :x:

 

Luna har heller ikke ville trække med mig (eller andre) siden hun var hvalp, så jeg har brugt den sidste måneds tid på at lære hende at lege, og man må jo sige at det er gået over al forventning :lol:

 

Vi har så ikke lært så meget selvkontrol endnu, fordi at jeg fik at vide at får ikke igen at fratage hende lysten igen, så måtte jeg ikke sætte så mange grænser før hun var 110% tændt på at lege.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har heller ikke ville trække med mig (eller andre) siden hun var hvalp, så jeg har brugt den sidste måneds tid på at lære hende at lege, og man må jo sige at det er gået over al forventning :lol:

 

Vi har så ikke lært så meget selvkontrol endnu, fordi at jeg fik at vide at får ikke igen at fratage hende lysten igen, så måtte jeg ikke sætte så mange grænser før hun var 110% tændt på at lege.

 

Hvad gjorde du for at lære hende det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad gjorde du for at lære hende det?

 

Jeg fulgte rådene i denne tråd:

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/16105-forstaerkere-eller-mere-populaert-belonning.html

 

Legede mange gange hver dag, men i meget korte sessioner og sørgede altid for at stoppe når hun var allermest tændt. Hun vandt hver evig eneste gang hvis hun bare trak lidt.

 

Så vejen frem for os var, ofte men lidt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...