Gæst Mirka Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 (rettet) Hej Da vores hundepasning glippede, mangler vi en til at passe vores hund i uge 29 fra d. 17. til d. 24. juli - privat og kun erfaren. Det er en Golden Retriever, Mirka på 7 år. God som dagen er lang, meget social og glad for gåture. Vant til børn i alle aldre. Venlig hilsen Randi Redigeret Juli 12, 2010 af Mirka Vi har nu fundet en familie der vil passe Mirka. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2010 Hej Randi Er det en han eller en tæve? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2010 Ååh kunne det ikke have været uge 28 istedet så havde vi gladeligt tilbudt os. Vi har kun rare hunde, og masser af plads. Har du prøvet flere hundepensioner, det kunne jo være, at der var kommet afbud ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mirka Besvaret Juli 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2010 Hej Tak for svar til alle. Mirka er en tæve og har aldrig i sine 7 år været i hundepension (jo vist et enkelt døgn) og det er vi ikke gode til at bære, så vi har altid klaret det med privat pasning. Jeg er på hundesitter.dk og har netop fået kontakt med en mulig hundepasser. Men læg endelig billet ind alligevel. Vi har endnu ingen aftale på plads. Beklager men ferien kan ikke flyttes til uge 28:-D Venlig hilsen Randi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2010 Jeg kunne overveje det, hvis I ikke finder ud af noget. Jeg har nemlig ferie i uge 29 og skal ikke rigtig noget. Men hund er i løbetid, det var derfor jeg lige skulle have kønnet at vide, selvom navnet lød som en pige. Men det er et rigtig stort ansvar at skulle tage sig af andres dyr, så jeg tænker lige lidt over det. Skal dog nok tage en hurtig beslutning, hvis det bliver aktuelt. Jeg har en venlig og legesyg aussie på 1½ år, og har her i foråtet sagt farvel til familiens gamle golden på 12 år. Min mor har fået en ny golden retriever, så jeg har et godt kendskab til racen. Det er dejlige hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mirka Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Hej Karina Tak for det. Vi arbejder stadig på sagen. vh Randi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Har du prøvet denne her: www.egeby-hundepension.dk ? Den er nystartet, men ved ikke om de har plads i uge 29? Chilli skal derud i uge 31 + 32 og vi har været ude og besøge pensionatet som i vore øjne ser dejligt ud. Jeg er selv meget skeptisk med at overlade en tidl. internathund på et pensionat, men denne her virker altså rigtig god og seriøs! 2 supersøde kvinder der har det og dejligt nye og lyse lokaler, 2 store indelukkede arealer hvor hundene kan lege og gåtur hver dag, bla. ned til vandet ved Flyvesandet, da de ligger lige ved siden af. Ved godt du skriver at du ikke er glad for pensioner - har det lidt på samme måde - men måske dette alligevel var en mulighed, hvis du ikke finder en privat passer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts