cs-dumle Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 En lille billedserie fra plænen i dag. Hygge: [ATTACH]29596[/ATTACH] Som hund så ejer: [ATTACH]29597[/ATTACH] [ATTACH]29598[/ATTACH] Se DET er hygge: [ATTACH]29599[/ATTACH] [ATTACH]29600[/ATTACH] Først er det hele ren idyl: [ATTACH]29601[/ATTACH] men så angriber hunden: [ATTACH]29602[/ATTACH] og triller rundt af grin bagefter [ATTACH]29603[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Hvor ser det hyggeligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Herlige billeder! Grinte så meget af "som hund så ejer"-billedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Nøj... Hvor glæder jeg mig til at møde Dumle i næste weekend ikke at forglæmme jer håber at du tager kamera med.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Herlige billeder! Grinte så meget af "som hund så ejer"-billedet. Hehe Ja jeg grinede også vældig da jeg så hvad det var blevet til Nøj... Hvor glæder jeg mig til at møde Dumle i næste weekend ikke at forglæmme jer håber at du tager kamera med.... Vi glæder os også til at møde jer :blink: Det gør jeg... eller mobilen som jeg også har taget billeder med her og det er desværre langt fra altid den gider tage ordentlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts