Gæst Helle Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Og jeg er egentlig "kun" farmor til Monarcx, som er en blanding af Schæfer, labrador og Husky - men jeg er totalt solgt til ham. Jeg har nu passet ham i et halvt år, og vi hygger os samme. Jeg er en gammel kone på 52 år som har fået førtidspension pga en rygsygdom, så jeg har masser af tid til at og nusse med hunden - og jeg garanterer, at han nok bliver forkælet lidt... Det var et tilfælde at jeg fandt dette forum, men hold da op, hvor ser det spændende ud, og jeg glæder mig til både at være med - og at læse alle jeres historier og at lære jer at kende. Hej fra Helle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Velkommen til. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hej Helle og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Velkommen "farmor" Helle der passer og forkæler hunde, dette er lige et forum for dig!:5up::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Ja hej og velkommen, hvis du gider læse om mærkelige ting hunde laver, så er det absolut det bedste forum i verden det her Og vi vil gerne se billeder af din hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Ja hej og velkommen, hvis du gider læse om mærkelige ting hunde laver, så er det absolut det bedste forum i verden det her Og vi vil gerne se billeder af din hund. Ja billeder er absolut nødvendige...:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Jamen velkommen til Jeg garanterer dig for det er spændende herinde - og verdens bedste hundeforum :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Ja hej og velkommen, hvis du gider læse om mærkelige ting hunde laver, så er det absolut det bedste forum i verden det her Og vi vil gerne se billeder af din hund. Joo, og måske også lidt om deres til tider mærkelige ejere.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hej Helle. Velkommen Kan din ryg ikke klare at du får en hund selv? Du lyder til at være ligeså begejstret for hunde, som vi er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts