Gæst Line&Freja Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 For god ordens skyld skal det selvfølgelig påpeges at teksten er direkte kopi - sprogbruget herover/under er journalistens valg. Som regel trækker store muskelhunde overskrifter, når de ivrigt skambider børn, voksne og forsvarsløse dyr. Men nogle af dem kan også gøre gavn. Og hunden Thor, der er en pitbull, er netop en af de muskelhunde, som har udmærket sig særligt. Den reddede nemlig efter alt at dømme sin ejerfamilie fra Bristol i Indiana i USA fra en grum skæbne. Da der brød brand ud i familiens hus cirka kl. tre om natten, så gøede Thor voldsomt og sprang op og alarmerede sine ejere. Ikke nok med det, så formåede det store dyr at hive familiens yngstes vugge hele vejen fra soveværelset til hoveddøren. Her kunne den hjælpeløse tre måneder gamle pige reddes ud af det brændende hus. Det endda helt uskadt. - Han er dagens helt, siger Thors ejer Kemper Hunter til det lokale nyhedssite, wsbt.com. Kemper Hunter forklarer, at familien bare kunne rejse sig og gå ud, fordi Thor allerede havde taget den lille babyvugge med til hoveddøren. Familiens hus blev voldsomt beskadiget under branden. Men ingen kom noget til. Kamphund redder baby fra dødsbrand - Udland - BT.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Undskyld, men må jeg da lige have lov at brække mig over det markerede Som regel trækker store muskelhunde overskrifter, når de ivrigt skambider børn, voksne og forsvarsløse dyr. Men nogle af dem kan også gøre gavn. Men ellers en meget sød historie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Undskyld, men må jeg da lige have lov at brække mig over det markerede Så er vi 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Så er vi 2 3 Helt ærligt, jeg troede først, det var en ironisk kommentar fra TS, men det skrev de faktisk i avisen...??!! Virkeligt plat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Line&Freja Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 3 Helt ærligt, jeg troede først, det var en ironisk kommentar fra TS, men det skrev de faktisk i avisen...??!! Virkeligt plat. Ja - jeg kopierede blot teksten - typisk medierne at skrive sådan - men indholdet fortæller... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 3 Nu er vi så 4... "Når de ivrigt skambider børn, voksne, og forsvarsløse dyr..." Helt ærligt! Det lyder som om det er deres hobby! Som om muskelhundene ikke laver andet end at skambide andre! Sådan er det jo slet ikke, og som sagt, virkelig plat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts