Dorte Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 (rettet) Overskriften skulle selvfølgelig have lydt "hvordan er det lige" Jeg har fået det sædvanlige postkort fra dyrlægen om, at det er tid til vaccination "inden den 3. august". Jeg holder først ferie ca. 1 uges tid senere og havde tænkt mig at tage til tjek og stik på det tidspunkt. Hader det der med at få den sidste tid inden lukketid, skynde sig hjem fra arbejde, knap nok nå at sige hej til hunden inden det er ud af døren og ned til dyrlægen. Så hellere i ro og mag på en feriedag. Men jeg er blevet tvivl om man (som ved hestene) om alle historiske vaccinationer skal være i orden eller om det bare er den seneste, der ikke må være mere end f.eks. 2 år gammel. Kan huske fra mine dage i stævnesekretariatet i rideklubben, at hvis der var misset en vaccination var det basis om igen og alt det der. Men sådan er det da ikke for hundene, vel?????? Redigeret Juli 13, 2010 af Dorte alzheimer light Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Nej, det er det ikke.. Luna har gået 2 mdr over, uden problemer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Herligt, så venter vi bare til at vi kan tage det i ro og mag i løbet af ferien. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Jeg ville heller ikke være bekymret, men min svigerfar sad lige i weekenden og brokkede sig over at hans 2 hunde skulle have basisvaccinationen igen fordi der var gået for lang tid siden sidste vaccination... :hmm:Men han er MEGET sløv med den slags så der er sikkert gået noget længere tid end det du påtænker... Jeg må indrømme jeg ikke hørte helt hvor længe der var gået, vores opfattelse af hvordan man tager sig bedst af sin hund er meget forskellig så jeg tuner lidt ud når han snakker om hundene for ikke at hidse mig op... Edit: nå jeg hørte åbenbart slet ikke efter. Min kæreste er lige kommet hjem og han mener helt bestemt det var rabies vaccinen og ikke den almindelige der var udløbet. Så undskyld hvis jeg forvirrede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts