Hop til indhold

Babybadebassin med 50 bolde


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jem og Fix har tilbud på et babybadebassin med 50 bolde, det koster 80 kroner, og hvor henne kan man ellers få 50 bolde for 80 kroner :5up:

 

Jeg har sendt Bo på indkøb, og han kommer hjem med det i eftermiddag, og så skal Luna ellers holde fest :mrgreen:

 

Men jeg tænkte at der måske var andre herinde der også syntes det kunne være en sjov ting til deres hunde, så hermed er tippet givet videre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jem og Fix har tilbud på et babybadebassin med 50 bolde, det koster 80 kroner, og hvor henne kan man ellers få 50 bolde for 80 kroner :5up:

 

Jeg har sendt Bo på indkøb, og han kommer hjem med det i eftermiddag, og så skal Luna ellers holde fest :mrgreen:

 

Men jeg tænkte at der måske var andre herinde der også syntes det kunne være en sjov ting til deres hunde, så hermed er tippet givet videre :-D

 

Kan du ikke få ham til at købe et med til mig ?? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Der er ikke noget billede på Jem og Fix hjemmeside, og jeg får det først hjem i eftermiddag, men så skal jeg nok lige smide et billede ind :-D

 

Oki.. for vil da liiiige se om sådan et også skal til Mørke:mrgreen:...

 

Er det et oppustelig bassin eller et fast et??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

De der bolde er sådan nogle i ekstrem tynd plast og de falder sammen bare man kigger på dem....så de holder altså ikke længe....måske derfor, at der følger 50 stk med :hmm: :mrgreen:

 

En sidegevinst er så, at der ligger plasticstykker overalt - også i hundens mave :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki.. for vil da liiiige se om sådan et også skal til Mørke:mrgreen:...

 

Er det et oppustelig bassin eller et fast et??

 

Det er oppustelig

 

De der bolde er sådan nogle i ekstrem tynd plast og de falder sammen bare man kigger på dem....så de holder altså ikke længe....måske derfor, at der følger 50 stk med :hmm: :mrgreen:

 

En sidegevinst er så, at der ligger plasticstykker overalt - også i hundens mave :genert:

 

Jeg aner rent faktisk ikke hvad det er for en slags bolde, men du har været nede og se dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det er oppustelig

 

 

 

Jeg aner rent faktisk ikke hvad det er for en slags bolde, men du har været nede og se dem?

 

Jeg købte et sidste år og hundene havde glæde af det i 5 min. - derefter brugte jeg den næste uge på at finde og indsamle plastic :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Æv, det lyder da ikke helt så hyggeligt som jeg lige havde forestillet mig det ville være :cry:

 

Vores hunde hyggede sig gevaldigt de 5 min det holdte :mrgreen:

 

At jeg så gik og småbandede flere dage efter er jo en anden snak :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...