Hop til indhold

Hvad skal vi "gå til"?


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Gæst Piscine

Jeg opfører mig for tiden som et barn der gerne vil "gå til" både ridning, spejder, svømning og gymnastik-dog indenfor hunde-verdenen.

 

Maggie og jeg skal lave noger sammen andet end at træne hjemme, og jeg har overvejet:

 

Træning til LP-altså for os der ikke er så seje, men med det mål for øje.

 

Soft agility-et sted hvor vi ikke ødelægger det for andre at min hund ikke kan høre mig når der er fugle (vi træner intensivt på at afhjælpe dette)

 

Gravtræning

 

Dog-dancing.

 

Vi er meget åbne overfor andre forslag, vi har et par tusind at kaste efter en "træningssæson" , vi vil køre en halv time efter stedet i bil (vi bor i Søborg lige udenfor Kbh.)

 

Nogle gode forslag? Gerne med konkret link eller kontaktperson, for er godt nok ved ikke at kunne tåle mere skuffelse over at finde noget der lyder SUPER-og så er de allerede igang.

 

Min hund er en minigravhund- vi har gået til hvalpetræning og begynder-klikker-træning, og træner selv, udover schweiss-enetimer.

 

Håber på tonsvis af gode forslag så jeg kan gå i seng i aften og vide hvad den næste sjove hunde-aktivitet på hold eller med fast ugedag bliver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine
Hvad med at gå til rally hos en verdensmester ( godt nok i HTM :mrgreen:)?

 

 

aktivthundecenter.dk

 

Vi træner i Ballerup.

 

Har netop tilmeldt rally begynder i hørsholm her til sommer(håber så på positivt svar) -tak for det gode tip. Det tror jeg egentlig vi vil synes er rigtig sjovt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine
Agility er SÅ sjovt (Petrine synes klart LP er uendeligt kedeligt), hun går hos Dansk Agility Forening Kbenhavn> men der er INGEN pladser før om et år (eller mere :cry:), så har vi lige fået plads i Tåstrup Taastrup Agility Klub, ved ikke om de har flere ledige pladser, det var først til mølle og de åbnede for et par dage siden.

 

Kunne have været fantastisk- men vi var for sent ude:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine
Har netop tilmeldt rally begynder i hørsholm her til sommer(håber så på positivt svar) -tak for det gode tip. Det tror jeg egentlig vi vil synes er rigtig sjovt!

 

 

ØV- vi er kun på venteliste...

 

ALTSÅ hvor skal man være hurtigt ude for at gå til noget med hund. (Ikke min stærkeste side)

Link til indlæg
Del på andre sites

ØV- vi er kun på venteliste...

 

ALTSÅ hvor skal man være hurtigt ude for at gå til noget med hund. (Ikke min stærkeste side)

 

 

Ja, det er et populært sted og kursisterne melder sig på igen og igen, men undervisningen er også suveræn :-D

 

Skynd dig at melde jer til efterårsholdet der starter d.9/10 i Ballerup ( hvor al træning nu flytter til)

Link til indlæg
Del på andre sites

ØV- vi er kun på venteliste...

 

ALTSÅ hvor skal man være hurtigt ude for at gå til noget med hund. (Ikke min stærkeste side)

 

Ja, det er et populært sted og kursisterne melder sig på igen og igen, men undervisningen er også suveræn :-D

 

Skynd dig at melde jer til efterårsholdet der starter d.9/10 i Ballerup ( hvor al træning nu flytter til)

 

Hvad med at melde dig på deres trickshold? Det er super sjovt. :-) Jeg kan se, at der starter et den 31. juli i Hørsholm og et den 9. oktober i Ballerup.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Dansk Hundecenter :5up: vi er vist flere herinde fra der skal gå til klikkertræning (nogle igen igen :oops::engel:)

Jeg kan altså også virkelig kun anbefale Lillian Sirak/Dansk Hundecenter efter at have været på dog camp! Det er lige før, hvis vi havde bil, at jeg ville tage turen til Ishøj for at gå hos hende.

 

Du kan gå til klikkertræning og spor hos hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså også virkelig kun anbefale Lillian Sirak/Dansk Hundecenter efter at have været på dog camp! Det er lige før, hvis vi havde bil, at jeg ville tage turen til Ishøj for at gå hos hende.

 

Du kan gå til klikkertræning og spor hos hende.

 

Enig.

 

Nu har jeg jo så bil, men en ugentlig tur på tværs af landet + bropenge bliver liiiige i overkanten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg kan VARMT anbefale Tricks hold eller/og Rally hos Aktivthundecenter.dk som er blevet nævnt et par gange.

 

Jeg går på tricks hold med min Cairn terrier pt, og til oktober starter vi på Rally øvet ( Ballerup)

 

Derudover går jeg til HTM hos samme underviser med min Aussie.

 

Undervisningen er virkelig god!!!!!

 

Glæd dig til Rally i hørsholm, jeg har en veninde der også skal deltage på det hold, så hun kan starte til Rally øvet sammen med Chili og jeg til oktober.

 

Og ja så er der agility forskellige steder, men som flere også har været inde på er der laaaange ventelister... Har selv stået på venteliste i mere end et halvt år, før vi fik tilbudt en plads, som vi måtte afslå pga. anden træning.. Men NU skal vi starte til august..

 

Rigtig god trænings sæson... :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...