Hop til indhold

Se hvad jeg fandt - (lille billede spam)


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Jeg gennemgik lige min puter for gamle billeder, da jeg savnede de billeder jeg tog, da vi hentede Nana.

Heldigvis fandt jeg dem :-D- var nemlig bange for at de var blevet slettet.

 

Kvaliteten er ikke så go' da er taget med min mobil, desværre.

 

 

 

De første 3 er taget ved færgelejet i Århus, da vi holdte tissepause og de 3 nederste er dagen efter hun kom hjem.

 

Man glemmer hurtigt, hvor lille hun var :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ser virkelig dejlig ud! :lun:

Sådan nogle billeder fra de første dage med sin hund, er altid sådan nogen der betyder meget for en, synes jeg :hjerte:

 

 

Ja, lige præcis.

 

Jeg har nemlig ikke nogle billeder af Bamses først tid og det er bare så ærgerligt ( så det har jeg lært af siden :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Nej hvor er han dejlig.:hjerte:

 

Det er svært helt at huske hvor små og cute de var, når der er gået noget tid. Jeg prøver at få taget nogle billeder med jævne mellemrum, mens Hugo bliver større. De billeder er guld værd.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhr, lille, søde Nana!

 

Og hvor hun ligner sig selv! Man er slet ikke i tvivl :hjerte:

 

Jeg troede faktisk kun at det var mig der kunne se det, men ja, hun ligner sig selv - har faktisk ikke forandret sig så meget :-D

 

Man hører ellers at når man køber blandingshunde, så ved man ikke hvordan de kommer til at se ud...............Jo, man gør :mrgreen:

 

Hun ser sådan ud i dag:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede faktisk kun at det var mig der kunne se det, men ja, hun ligner sig selv - har faktisk ikke forandret sig så meget :-D

 

Man hører ellers at når man køber blandingshunde, så ved man ikke hvordan de kommer til at se ud...............Jo, man gør :mrgreen:

 

Hun ser sådan ud i dag:

 

Jeg troede faktisk slet ikke det var hvalpebilleder, før jeg fik læst og kigget nærmere - så meget synes jeg, at det ligner Nana :oops:

 

Det er fuldstændig samme snude, samme udtryk osv :hjerte: Søde Nana :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...