Hop til indhold

Motor i parken


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jammen altså... så bliver jeg jo også helt nødt til at komme til Ballerup... selvom det egentlig ikke var planlagt:blink:.

 

Du kan sagtens tilmelde nu... Mht. til rækkefølgen man skal løbe og tiden man har tilmeldt i så har det ikke noget med hinanden at gøre... det er ren og skær tilfældighed. :engel: (har prøvet at tilmelde den sidste tilmeldings dag of Freya kom til at stå forrest.)

 

Ohhhh my GOD jeg skal på nogle udstillinger i sep:shock:... nå skidt pyt.. I love it anyway:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen altså... så bliver jeg jo også helt nødt til at komme til Ballerup... selvom det egentlig ikke var planlagt:blink:.

 

Du kan sagtens tilmelde nu... Mht. til rækkefølgen man skal løbe og tiden man har tilmeldt i så har det ikke noget med hinanden at gøre... det er ren og skær tilfældighed. :engel: (har prøvet at tilmelde den sidste tilmeldings dag of Freya kom til at stå forrest.)

 

Ohhhh my GOD jeg skal på nogle udstillinger i sep:shock:... nå skidt pyt.. I love it anyway:mrgreen::lol:

 

Yay, så kommer jeg også til at nuldre Freya!:banan:

 

Koster det egentlig at komme begge dage, når man kun har tilmeldt sig til den ene? Eller er tilmelding til søndag også gyldig billet for lørdag?

 

Tænk, var ellers overbevist om, at det havde betydning, for det har passet så godt i forhold til mine tilmeldinger! Dengang jeg tilmeldte mig flere uger inden, kom jeg til at stå forrest :evil: Og omevendt (næsten, har endnu ikke prøvet at stå HELT bagerst :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Yay, så kommer jeg også til at nuldre Freya!:banan:

 

Koster det egentlig at komme begge dage, når man kun har tilmeldt sig til den ene? Eller er tilmelding til søndag også gyldig billet for lørdag?

 

Tænk, var ellers overbevist om, at det havde betydning, for det har passet så godt i forhold til mine tilmeldinger! Dengang jeg tilmeldte mig flere uger inden, kom jeg til at stå forrest :evil: Og omevendt (næsten, har endnu ikke prøvet at stå HELT bagerst :mrgreen:)

 

De ser ikke en dyt... tag du bare Møffes tilmeldingspapirer med:mrgreen:...

 

Det nummer gjorde jeg til.... WDS!!!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvad er det for en park I er henne i, Buddha?

 

Det må være her:

[ATTACH]30207[/ATTACH]

 

Det er voldanlægget der kører tværs over Torvegade, på højre side hvis man kommer fra Chr. Torv og så næsten nede i den anden ende.

Kommer i forbi? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jo, B toget mod Høje Taastrup :5up:

 

 

Aner dog ikke, om der er kø på det tidspunkt :confused: Der var i hvert fald, da jeg kørte ud til jer sidst, men det var jo så kvart i 17 jeg startede dytten... Og skal samle jer op lidt før 19 (det tager næsten en halv time at køre til Hørsholm)....

 

Håber jeg giver mening :genert:

Meget udførlig forklaring :mrgreen: Tror bare jeg kigger efter b-tog. Hvis altså der ikke er kø? Vi bor jo også ved Fisketorvet nu, så er der ikke hele Amager-Chr.havn trafikken.

 

 

Jammen altså... så bliver jeg jo også helt nødt til at komme til Ballerup... selvom det egentlig ikke var planlagt:blink:.

 

Hvor hyggeligt! Ih så møder jeg også den smukkeste Freya :lun:

Kan ske du gider give en lille hånd på dagen? Hvis der er noget som skal klippes(?) - så er jeg ikke sikker på at jeg gør det særlig pænt. Skal nok gøre mig umage og både vaske og frisere uldtotten, men læste engang noget med at man burde studse lidt hist og pist, og der stod jeg så af igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det er jo kamphunden motor vi ser i farlig aktion mod uskyldige hunde!

 

Ja, der er også flere der har bedt os bruge mundkurv... men altså, så længe dem med chihuahua'er holder sig væk :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må være her:

[ATTACH]30207[/ATTACH]

 

Det er voldanlægget der kører tværs over Torvegade, på højre side hvis man kommer fra Chr. Torv og så næsten nede i den anden ende.

Kommer i forbi? :-D

 

Måske..

Ej, undrede mig bare over hvor det er, for tænkte det var et sted tæt på jeres nye bolig. Men det er det jo så ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Hvor hyggeligt! Ih så møder jeg også den smukkeste Freya :lun:

Kan ske du gider give en lille hånd på dagen? Hvis der er noget som skal klippes(?) - så er jeg ikke sikker på at jeg gør det særlig pænt. Skal nok gøre mig umage og både vaske og frisere uldtotten, men læste engang noget med at man burde studse lidt hist og pist, og der stod jeg så af igen.

 

 

Det vil jeg rigtig rigtig gerne...:engel:

 

Men inden jeg lover for meget blev jeg lige gjort opmærksom på at Freya kom i løb sidste år i sep... det er ellers mig som plejer at kunne huske sådan noget:stupid:..

 

Så nu skal jeg liiige se tiden an, da løbetid, fæld, det nye projekt (hvalpen) og en udstilling er en dårlig cocktail.:cry:... så nu skal der tænkes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

 

Så nu skal jeg liiige se tiden an, da løbetid, fæld, det nye projekt (hvalpen) og en udstilling er en dårlig cocktail.:cry:... så nu skal der tænkes.

 

Åh ja, klart, det lyder også af lidt meget på en gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget udførlig forklaring :mrgreen: Tror bare jeg kigger efter b-tog. Hvis altså der ikke er kø? Vi bor jo også ved Fisketorvet nu, så er der ikke hele Amager-Chr.havn trafikken.

 

Så tror jeg ikke, det bliver noget problem, i hvert fald ikke, når jeg tænker Dybbølsbro St. Men spørger lige min søster, hun kører derind noget oftere end jeg (når hun skal i Biffen :mrgreen: ).

 

Der går B-toget også fra, hvis det skulle være nødvendigt - men tvivler! Sørger bare for at køre i lidt god tid, så er der ikke noget problem! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...