Gæst Jette Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Jeg skal op til brugsprøve med vores Toller Eddie i morgen. Men er usikker på hvor mange forskellige papirer man skal have med? Stamtavlen ved jeg, man skal man have DRK og DKK medlems numre, vaccinationsattester eller andet med? Og så kryds lige fingre ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 I flere specialklubber skal man have en prøvebog for at kunne stille til prøve. Ved ikke om retrieverklubben gør brug af en sådan? I så fald skal du huske den, derudover er det godt at medbringe stamtavle, forsikrings- og vaccinationspapirer (eller hundens pas, hvor de ting vil stå i). Og det skulle vist være det hele. Brugsprøven - er det den med lineføring, afdækning/afsætning, indkald og apportering du skal op til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jette Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 I flere specialklubber skal man have en prøvebog for at kunne stille til prøve. Ved ikke om retrieverklubben gør brug af en sådan? I så fald skal du huske den, derudover er det godt at medbringe stamtavle, forsikrings- og vaccinationspapirer (eller hundens pas, hvor de ting vil stå i). Og det skulle vist være det hele. Brugsprøven - er det den med lineføring, afdækning/afsætning, indkald og apportering du skal op til? Og fri ved fod :slem: Jep det er den =) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Den er jeg sikker på I nok skal klare! Knæk og bræk - og god fornøjelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Du skal have en prøvebog / startbog for at det kan tælle til evt. DM. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jette Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 YAY :banan: bestået med glans - 40 ud af 40 mulige point :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 YAY :banan: bestået med glans - 40 ud af 40 mulige point :banan: Stort tillykke - hvor er I dygtige :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Flot, tillykke med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Cool. Tillykke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 YAY :banan: bestået med glans - 40 ud af 40 mulige point :banan: Godt gået :klap:Så er du måske på vej til DM :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 YAY :banan: bestået med glans - 40 ud af 40 mulige point :banan: Yay - hvor flot! Tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Super flot! Stort tillykke :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jette Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Godt gået :klap:Så er du måske på vej til DM :5up: Det tvivler jeg på, han blev ikke bedste hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts