Hop til indhold

Hvalpe ejere Århus

Gæst Lykkemetzdorff
 Share

Recommended Posts

Gæst Lykkemetzdorff

Vi får vores nye lille hund d. 22 august - det er en blanding mellem en shih tzu og en havaneser... Jeg synes det kunne være fedt at mødes med andre hvalpe ejere (og deres vovser) Og gå nogle ture i Århus og de grønne områder...

Nogen der synes det lyder som en hyggelig ide?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV

Tillykke med den snarlige familieforøgelse!

Vi bor på Emiliehøj i Højbjerg og har en nu 14 uger gammen Welsh Corgi Cardigan, som helt sikker gerne vil mødes! Hun er meget venlig og er ikke en bølle. (Endnu i hverrt falt :engel: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV

Jamen det lyder da rigtig godt. Jeg har også mulighed for bil i ny og næ så det skulle da være muligt at finde ud af noget! Du kan jo sende en besked når jeres lille ny er klar til at møde andre hunde =)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bailey8240

Vi er også med...

Vi har en ½ år gammel Cavalier - vi har også bil og kan komme overalt :)

(PS: har skrevet en pb til Lykkemetzdorff - men vi vil gerne have flere hunde venner )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykkemetzdorff
jeg får kooiker-hvalp de n20. august og jeg mangler desperat også legekammerater! :-D

Jeg bor for enden af Riisskoven i Århus, så jeg er frisk!

Lad os endelig mødes så.. Jeg ved ikke helt hvad race en kooiker er,så det vil jeg straks tjekke ud :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV

Vi var til et hvalpearrangement i malling kl. 13:10 idag ved Land og Fritid, det var et super godt arrangement selvom der kun kom 4, men det var under gode forhold og der var mulighed for at prøve at træne lidt indkald og sådan ved siden af andre hunde. Jeg er ret sikker på at vi tager med igen næste lørdag (samme tid og sted) hvis andre kunne være interresseret kunne det jo være hyggeligt???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Lad os endelig mødes så.. Jeg ved ikke helt hvad race en kooiker er,så det vil jeg straks tjekke ud :)

det er ikke en stor hund, så den kan sikkert sagtens lege med de andre hunde (synes der blev nævnt en del mindre racer tidligere i tråden) :-D det er en let hund der max. bør blive 40 cm høj, så den tromler ikke nogen af de mindre hunde ned hvis legen skulle blive lidt vild ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Tillykke med den snarlige familieforøgelse!

Vi bor på Emiliehøj i Højbjerg og har en nu 14 uger gammen Welsh Corgi Cardigan, som helt sikker gerne vil mødes! Hun er meget venlig og er ikke en bølle. (Endnu i hverrt falt :engel: ).

uha, elsker welsh corgie! Det var min favorit til "første hund" i mange år! :hjerte: håber vi alle kan komme ud og "lege sammen" en dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykkemetzdorff
det er ikke en stor hund, så den kan sikkert sagtens lege med de andre hunde (synes der blev nævnt en del mindre racer tidligere i tråden) :-D det er en let hund der max. bør blive 40 cm høj, så den tromler ikke nogen af de mindre hunde ned hvis legen skulle blive lidt vild ;)

Har også lige googlet den hvor ser den sød ud... Hold faaaast hvor er ventetiden lang :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykkemetzdorff
ja, det er en lidelse at komme igennem! :-D men! Under 4 uger tilbage!!

Ja det skal forhåbenlig nok gå hurtigt, vi har heldigvis en festival der skal overståes, så den tager lidt tid, vi skal ud og se vores Flo igen i denne uge, glæder mig heeelt vildt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Det lyder dejligt at så mange er klar på hvalpe møde, og så forskellige racer er bare ekstra fedt, Vi kan næsten lave en bande :)

Hvalpebanden er stiftet, super ide nybegynderne lægger hårdt ud!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykkemetzdorff
Hvalpebanden er stiftet, super ide nybegynderne lægger hårdt ud!:hjerte:

Ja det er super fedt, er altid rart med nogen i samme båd man kan dele glæder og sorger med ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Ja det skal forhåbenlig nok gå hurtigt, vi har heldigvis en festival der skal overståes, så den tager lidt tid, vi skal ud og se vores Flo igen i denne uge, glæder mig heeelt vildt!

ja, vi skal også ud på onsdag og bestemme os endeligt for hvilken en der skal være lille Arnold! :hjerte: uuuh!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykkemetzdorff
ja, vi skal også ud på onsdag og bestemme os endeligt for hvilken en der skal være lille Arnold! :hjerte: uuuh!

Ihh er der én speciel i har kig på? Det blir spændene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Ihh er der én speciel i har kig på? Det blir spændene :)

der er tre hanner i kuldet, den ene har vi valgt fra, fordi han havde for meget mørk farve (så det var rent udseendemæssigt), så er der to tilbage :-D kæresten har valgt sin favorit, men jeg har det sidste ord :mrgreen: men det blir jo bestemt i overmorgen!

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Gæst Syfongse

jeg får jo Arnold på fredag, og jeg er meget opsat på at han ikke skal gå alt for længe uden at tale med andre hunde, så er der nogen der er klar på lidt leg i næste uge, sidst på ugen?? det kan sagtens være i min baghave som har stor græsplæne og er indhegnet :)

Link til indlæg
Del på andre sites