Gæst Lykkemetzdorff Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Vi får vores nye lille hund d. 22 august - det er en blanding mellem en shih tzu og en havaneser... Jeg synes det kunne være fedt at mødes med andre hvalpe ejere (og deres vovser) Og gå nogle ture i Århus og de grønne områder... Nogen der synes det lyder som en hyggelig ide? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Tillykke med hvalpen ! Hvor i Århus bor i? Vi skal lige have et huskøb fixet før vi køber vores hvalp - men forhåbentlig går der ikke for lang tid!1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieMV Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Tillykke med den snarlige familieforøgelse! Vi bor på Emiliehøj i Højbjerg og har en nu 14 uger gammen Welsh Corgi Cardigan, som helt sikker gerne vil mødes! Hun er meget venlig og er ikke en bølle. (Endnu i hverrt falt ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Vi bor i centrum - men kan sagtens tage bussen for at mødes med nogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieMV Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Jamen det lyder da rigtig godt. Jeg har også mulighed for bil i ny og næ så det skulle da være muligt at finde ud af noget! Du kan jo sende en besked når jeres lille ny er klar til at møde andre hunde =) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dusty Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Hej Jeg skal hente en papillon på 9 uger den 6/8 :banan:. Dejlig hvis vi kunne mødes så hvalpene kunne lege. Jeg bor i Harlev, men har bil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bailey8240 Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Vi er også med... Vi har en ½ år gammel Cavalier - vi har også bil og kan komme overalt (PS: har skrevet en pb til Lykkemetzdorff - men vi vil gerne have flere hunde venner ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Det lyder rigtig skønt at vi er en del der har mod på at mødes, for mig er det super vigtigt at give min hvalp nogle gode oplevelser med andre hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 jeg får kooiker-hvalp de n20. august og jeg mangler desperat også legekammerater! Jeg bor for enden af Riisskoven i Århus, så jeg er frisk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 jeg får kooiker-hvalp de n20. august og jeg mangler desperat også legekammerater! Jeg bor for enden af Riisskoven i Århus, så jeg er frisk! Lad os endelig mødes så.. Jeg ved ikke helt hvad race en kooiker er,så det vil jeg straks tjekke ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieMV Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Vi var til et hvalpearrangement i malling kl. 13:10 idag ved Land og Fritid, det var et super godt arrangement selvom der kun kom 4, men det var under gode forhold og der var mulighed for at prøve at træne lidt indkald og sådan ved siden af andre hunde. Jeg er ret sikker på at vi tager med igen næste lørdag (samme tid og sted) hvis andre kunne være interresseret kunne det jo være hyggeligt??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Lad os endelig mødes så.. Jeg ved ikke helt hvad race en kooiker er,så det vil jeg straks tjekke ud det er ikke en stor hund, så den kan sikkert sagtens lege med de andre hunde (synes der blev nævnt en del mindre racer tidligere i tråden) det er en let hund der max. bør blive 40 cm høj, så den tromler ikke nogen af de mindre hunde ned hvis legen skulle blive lidt vild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Tillykke med den snarlige familieforøgelse! Vi bor på Emiliehøj i Højbjerg og har en nu 14 uger gammen Welsh Corgi Cardigan, som helt sikker gerne vil mødes! Hun er meget venlig og er ikke en bølle. (Endnu i hverrt falt ). uha, elsker welsh corgie! Det var min favorit til "første hund" i mange år! :hjerte: håber vi alle kan komme ud og "lege sammen" en dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 det er ikke en stor hund, så den kan sikkert sagtens lege med de andre hunde (synes der blev nævnt en del mindre racer tidligere i tråden) det er en let hund der max. bør blive 40 cm høj, så den tromler ikke nogen af de mindre hunde ned hvis legen skulle blive lidt vild Har også lige googlet den hvor ser den sød ud... Hold faaaast hvor er ventetiden lang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Har også lige googlet den hvor ser den sød ud... Hold faaaast hvor er ventetiden lang ja, det er en lidelse at komme igennem! men! Under 4 uger tilbage!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 ja, det er en lidelse at komme igennem! men! Under 4 uger tilbage!! Ja det skal forhåbenlig nok gå hurtigt, vi har heldigvis en festival der skal overståes, så den tager lidt tid, vi skal ud og se vores Flo igen i denne uge, glæder mig heeelt vildt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Uh, det vil vi også godt være med til. Har Karla en staffordshire bull terrier på 14 uger. Vi bor i skødstrup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Det lyder dejligt at så mange er klar på hvalpe møde, og så forskellige racer er bare ekstra fedt, Vi kan næsten lave en bande Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Det lyder dejligt at så mange er klar på hvalpe møde, og så forskellige racer er bare ekstra fedt, Vi kan næsten lave en bande Hvalpebanden er stiftet, super ide nybegynderne lægger hårdt ud!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Hvalpebanden er stiftet, super ide nybegynderne lægger hårdt ud!:hjerte: Ja det er super fedt, er altid rart med nogen i samme båd man kan dele glæder og sorger med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Ja det skal forhåbenlig nok gå hurtigt, vi har heldigvis en festival der skal overståes, så den tager lidt tid, vi skal ud og se vores Flo igen i denne uge, glæder mig heeelt vildt! ja, vi skal også ud på onsdag og bestemme os endeligt for hvilken en der skal være lille Arnold! :hjerte: uuuh! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 ja, vi skal også ud på onsdag og bestemme os endeligt for hvilken en der skal være lille Arnold! :hjerte: uuuh! Ihh er der én speciel i har kig på? Det blir spændene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Ihh er der én speciel i har kig på? Det blir spændene der er tre hanner i kuldet, den ene har vi valgt fra, fordi han havde for meget mørk farve (så det var rent udseendemæssigt), så er der to tilbage kæresten har valgt sin favorit, men jeg har det sidste ord men det blir jo bestemt i overmorgen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Super spændene, husk og tag billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 jeg får jo Arnold på fredag, og jeg er meget opsat på at han ikke skal gå alt for længe uden at tale med andre hunde, så er der nogen der er klar på lidt leg i næste uge, sidst på ugen?? det kan sagtens være i min baghave som har stor græsplæne og er indhegnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts