Gæst Ina Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Jeg har jo fået mig en beagle hvalp som nu for alvor skal i gang med træning. Han har utrolig meget fokus på mig - så ingen problemer med kontakten. Han er enormt glad for at træne/lære pt. og derfor har han rigtig meget fokus på min kropsholdninger og mine håndtegn. Jeg mangler derfor en godbidstaske som kan sættes fast i en jakkelomme - så jeg har godbidderne i tæt nærhed. Er der nogen herinde som kender den her: http://www.dogshop.dk/shop/hurtta-pro-junior-2173p.html eller kender I noget andet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg har jo fået mig en beagle hvalp som nu for alvor skal i gang med træning.Han har utrolig meget fokus på mig - så ingen problemer med kontakten. Han er enormt glad for at træne/lære pt. og derfor har han rigtig meget fokus på min kropsholdninger og mine håndtegn. Jeg mangler derfor en godbidstaske som kan sættes fast i en jakkelomme - så jeg har godbidderne i tæt nærhed. Er der nogen herinde som kender den her: Hurtta. Kvalitet til den aktive hund og ejer hos Aktivt Hundeliv! Pro Godbidstaske Junior/&showitem=151&ppage=1&vid= og om den er god - eller I har ideer til en anden type Jeg har den og den er fin, men alt for lille synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg har prøvet alle mulige godbidstasker, men synes faktisk det er for besværligt - så jeg er gået over til træningsvest og elsker det. Jeg kan have både apport, bold, klikker, telefon og et hav af godbidder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg bruger bare en grim bæltetaske, så er der plads til det meste, kamera, hømhøm poser, min mobil, og godbidder i en lille plasticpose:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg sværger til en træningsvest, store lommer med plads til alt, og jeg undgår at hunden kun har fokus på bæltetasken fremfor mig - da bolde/guffer er gemt i lommerne på vesten, og som regel i ryglommen, så får man heller ikke en hund som presser ind foran :blink: Den bedste vest i mine øjne: SCHWEIKERT TRÆNINGSVEST med lommer bagpå til apport/bold - mange finesser - M - blå. | Kenjan hunde & katteartikler Har også andre veste, men den fra Schweikert er klart min favorit :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg synes godt nok den taske fra Hurtta er dyr, så kan det bedre betale sig at købe vesten. Jeg har givet 50 kr for min godbidtaske i en dyrehandel. Den har de samme funktioner som den fra Hurtta. Jeg bruger kun tasken indimellem, og maser ellers godbidderne ned i jakke- eller bukselommen, da jeg har læst et sted at nogle hunde forbinder tasken med træning, hvis man har gjort det til en vane at bruge den, og derfor er sværere at træne med, hvis man ikke har tasken med en dag, f.eks. til en konkurrence, hvor det er forbudt. Men hvis din kund er så fokuseret på dig, tror jeg ikke det er et problem at have tasken med hver gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg elsker min træningsvest, netop fordi der er plads til felt, apport, bold, godbidder, og alt muligt andet godt. Meeen jeg er også glad for min taske fra Mary ray, den er som en bæltetaske, hvilket jeg synes er et must. Jeg skifter en del imellem vest/taske alt efter hvilken slags træning jeg har gang i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Okay - tak for svarende. Vest hælder jeg ikke til da mine hunde ikke har brug for apport mv. men kun brug for at gå spor. Jeg vil kigge på Mary ray tasken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg er meget glad for min godbidstaske som jeg købte for vistnok 45 kr i bonnie dyrecenter. Den du linkede til så ud til at skulle sættes fast i en bæltestrop eller lignende, min kan sættes ned over bukselinningen så man ikke er afhængig af hvilket tøj man har på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Det er den her jeg har. Jeg gav bare ikke mere en 50 kr, od den kan også sættes fast i bukselinningen. Taske til godbidder lilla Jeg har også set en fin en i mere neutrale farver i Kvickly til 50 kr. Der var sådan en lidt stiv ring foroven, så man ikke kan mase åbningen flad, og dermed nemmere komme til godbidderne. Man kunne stadig lukke posen med en snor. Men jeg købte den ikke, fordi jeg var bange for at den der runde ting foroven ville irritere mig, da den gør at tasken er lidt ud fra kroppen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 De er super gode de lilla, jeg har købt min ved www.apporten.dk i sort. Mener bare ikke jeg gav mere end 50.-kr. Hmm har lige tjekket prisen, den koster 60 kr. Det var den anden der koster 50.-. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts