Hop til indhold

Anbefal mig en mundkurv


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg søger en mundkurv som opfylder følgende krav:

 

Hunden må ikke kunne tage den af selv.

Man skal kunne give godbidder selvom kurven er på.

Pris max 200 kr.

 

Jeg har prøvet denne og den kan hunden sagtens tage af, og man kan ikke give godbidder.

17601_mundkurv.p200

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det umuligt for hunden at få den af?

 

p.s. avifauna har dem stadigvæk til 105,00

Mundkurve - Avifauna - Alt til dyrene

den sidder i hvert fald godt, så det tror jeg ikke den kan.

Vi har øvet rigtigt meget så ved ikke om den kan hvis den virkelig vil.

Den er god at give godbid igennem.

 

hmm, underligt, kort efter jeg købte vores kunne jeg ikke se dem på deres side.

men kan også se de har tilføjet mere tekst og hvor man skal måle, havde de ikke før.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skulle nødig møde en agressiv hund med dne slags mundkurv :genert: den ser bare over hovedet ikke ud som om den kan stoppe et bid! Men hvis det "bare" er fordi det er en kamphund som skal bære den, er den sikkert fin, der er da i hvertfald rigeligt med plads mellem "tremmerne" til at stikke godbider ind!

 

Det jeg skal bruge den til, er i træningsøjemed.

 

2 af hundene er kommet dertil hvor jeg kan have dem i samme rum - så længe der er snor på 1 af dem.

 

De kan sidde og ligge op af hinanden, og blive fodret ved siden af hinanden.

Næste skridt er at de begge er uden snor, og mundkurven er en sikkerhed for at hverken dem eller jeg kommer til skade.

Link til indlæg
Del på andre sites

den sidder i hvert fald godt, så det tror jeg ikke den kan.

Vi har øvet rigtigt meget så ved ikke om den kan hvis den virkelig vil.

Den er god at give godbid igennem.

 

hmm, underligt, kort efter jeg købte vores kunne jeg ikke se dem på deres side.

men kan også se de har tilføjet mere tekst og hvor man skal måle, havde de ikke før.:5up:

 

Kort efter forbuddet trådte i kraft var alt udsolgt i mundkurve, så måske det var derfor:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg skal bruge den til, er i træningsøjemed.

 

2 af hundene er kommet dertil hvor jeg kan have dem i samme rum - så længe der er snor på 1 af dem.

 

De kan sidde og ligge op af hinanden, og blive fodret ved siden af hinanden.

Næste skridt er at de begge er uden snor, og mundkurven er en sikkerhed for at hverken dem eller jeg kommer til skade.

 

Dert tror jeg ikke jeg turde bruge den i læder til, den ser simpelthen så åben ud, at jeg ikke kan forestille mig andet end at hunden sagtens kan bide igennem den, hvis først bølgerne går højt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dert tror jeg ikke jeg turde bruge den i læder til, den ser simpelthen så åben ud, at jeg ikke kan forestille mig andet end at hunden sagtens kan bide igennem den, hvis først bølgerne går højt..

 

Det kræver jo at den kan få tænderne på hver side af et stykke læder og det kan jeg ikke se den kan (står med dem i hånden). Kan nok godt få fat i lidt pels på en langhåret hund dog...

 

Men jeg skal lige teste dem i aften på mine egne, bare for at se hvordan de sidder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svarene. Jeg afprøvede den type som guanomo viste, og DET vil jeg aldrig byde dem igen. Hailey gik totalt i panik, og ville ikke engang være i samme rum som mig.

 

Han nåede kun at have den på i ca. 10 sekunder, så var den flået af, og vores tillidsforhold havde fået et hak.

 

Det er ikke muligt at belønne ham med andet end stemme og berøring, da INGEN godbidder er spændende nok. Den eneste form for belønning der dur, er udelukket med mundkurv.......nemlig legetøj.

 

Jeg finder en anden metode.......mundkurv bliver det ikke igen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

men forestil dig at hunden presser sig meget tæt op ad den anden hund, sådan rigtigt for at ville slås.... så er de huller mellem remmene godt nok store! tror somend sagtens at et par gode hjørnetænder kan finde vej udenom :engel:

 

Bare for lige at runde den af.. Mine tøser prøvede en hver og Hold da op hvor ser en hund egentlig skummel ud med sådan en på:megaked: Men nej, jeg kan ikke forestille mig de kan bide i noget som helst! Der er simpelthen ikke plads til at åbne munden helt og med mindre en anden hund står stille og lader sig mase til plupfisk, så kan jeg ikke se de kan få fat i andet end langt hår og græs.

 

Men en skam hailey at det ikke virkede, hvem er sur på hvem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svarene. Jeg afprøvede den type som guanomo viste, og DET vil jeg aldrig byde dem igen. Hailey gik totalt i panik, og ville ikke engang være i samme rum som mig.

 

Han nåede kun at have den på i ca. 10 sekunder, så var den flået af, og vores tillidsforhold havde fået et hak.

 

Det er ikke muligt at belønne ham med andet end stemme og berøring, da INGEN godbidder er spændende nok. Den eneste form for belønning der dur, er udelukket med mundkurv.......nemlig legetøj.

 

Jeg finder en anden metode.......mundkurv bliver det ikke igen!!

øv, det er jeg ked.

 

Men i nåede slet ikke at træne at have mundkurv på?

 

Håber det lykkedes for dig uden mundkurv.

Link til indlæg
Del på andre sites

øv, det er jeg ked.

 

Men i nåede slet ikke at træne at have mundkurv på? Jo én gang, hvor han gik i panik da han fik den på. Jeg kunne slet ikke komme i kontakt med ham og tage den af igen. Han kastede sig rundt og fik kurven af.

Håber det lykkedes for dig uden mundkurv.

Det SKAL lykkedes uden mundkurv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...