Hop til indhold

Hej fra ny kommende hundeejer

Gæst Camijo
 Share

Recommended Posts

Gæst Camijo

Jeg tæller dagene, om 6 dage skal vi hente vores golden retriever hvalp :klap:. Jeg kan næsten ikke vente! Jeg har lige meldt mig her på HF for at tale lidt med andre hundeejere inden mine omgivelser får nok at alt mit hunde snak.

Han er en fin helt lys hvalp som skal hedde Sofus (det har vores to piger på 4 og 7 bestemt).

Glæder mig til at blive lidt mere erfaren herinde og håber på gode råd mm i fremtiden :-)

MVH Camilla

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for den varme velkomst!! :hjerte:

Der er nu kun 2 dage til vi henter Sofus og jeg er ved at blive tosset! Jeg kan ikke sove om natten, jeg vågner tidligt fordi jeg ikke har andet i hovedet end at det skal blive tirsdag, så jeg kan hente Sofus hjem.

Jeg har da aldrig glædet mig så meget til noget før. Jo jo at få mine to børn selvfølgelig, men denne gang er fødslen ikke så smertefuld. he he!

Vi har hegnet haven ind, bare ud til indkørslen. De huller der er i hækken hist og pist satser jeg på, at jeg kan lære den, at den ikke må kravle ud?

Manden var lidt modstander af at hegne ind overhovedet, men jeg kan ikke holde tanken ud om at han kan løbe ud på vejen!

Billeder skal jeg nok ligge ud fluks vi får ham hjem!

48 timer tilbage!:klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for den varme velkomst!! :hjerte:

Der er nu kun 2 dage til vi henter Sofus og jeg er ved at blive tosset! Jeg kan ikke sove om natten, jeg vågner tidligt fordi jeg ikke har andet i hovedet end at det skal blive tirsdag, så jeg kan hente Sofus hjem.

Jeg har da aldrig glædet mig så meget til noget før. Jo jo at få mine to børn selvfølgelig, men denne gang er fødslen ikke så smertefuld. he he!

Vi har hegnet haven ind, bare ud til indkørslen. De huller der er i hækken hist og pist satser jeg på, at jeg kan lære den, at den ikke må kravle ud?

Manden var lidt modstander af at hegne ind overhovedet, men jeg kan ikke holde tanken ud om at han kan løbe ud på vejen!

Billeder skal jeg nok ligge ud fluks vi får ham hjem!

48 timer tilbage!:klap::klap::klap:

Kan godt forstå du slet ikke kan vente :blink: Glæder mig til billeder! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites