Gæst Camijo Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg tæller dagene, om 6 dage skal vi hente vores golden retriever hvalp :klap:. Jeg kan næsten ikke vente! Jeg har lige meldt mig her på HF for at tale lidt med andre hundeejere inden mine omgivelser får nok at alt mit hunde snak. Han er en fin helt lys hvalp som skal hedde Sofus (det har vores to piger på 4 og 7 bestemt). Glæder mig til at blive lidt mere erfaren herinde og håber på gode råd mm i fremtiden MVH Camilla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Hej Velkommen - håber du bliver glad for at være herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Velkomme på HF Der er mange kloge (og knap så kloge) hundehoveder herinde :5up: Jeg er i hvert fald blevet mere klog og herinde skal man ikke være bange for at stille "dumme" spørgsmål!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Velkommen til og spænende med Sofus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Velkommen til, og glæd dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Hej familien Camijo og sofus. Velkommen til Hunde-forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Velkommen til Vi glæder os til at høre meget mere om Sofus når han indtager hjemmet.... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Velkommen... glæder mig til at se billeder af sofus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camijo Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hej alle Tak for den varme velkomst. Jeg skal nok ligge billeder ud så snart jeg får Sofus hjem Kun 5 dage tilbage :klap: MVH Camilla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Velkommen til! Bliver dejligt med en ny goldenejer på forum! :5up: Glæder mig til billeder af jeres kommende vidunder! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Velkommen til . Glæder mig til at høre mere om Sofus . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Velkommen her... glæder mig også til at se billeder af vidunderet. Havde det som du for en måneds tid siden Nedtælling og søvnløse nætter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camijo Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Tak for den varme velkomst!! :hjerte: Der er nu kun 2 dage til vi henter Sofus og jeg er ved at blive tosset! Jeg kan ikke sove om natten, jeg vågner tidligt fordi jeg ikke har andet i hovedet end at det skal blive tirsdag, så jeg kan hente Sofus hjem. Jeg har da aldrig glædet mig så meget til noget før. Jo jo at få mine to børn selvfølgelig, men denne gang er fødslen ikke så smertefuld. he he! Vi har hegnet haven ind, bare ud til indkørslen. De huller der er i hækken hist og pist satser jeg på, at jeg kan lære den, at den ikke må kravle ud? Manden var lidt modstander af at hegne ind overhovedet, men jeg kan ikke holde tanken ud om at han kan løbe ud på vejen! Billeder skal jeg nok ligge ud fluks vi får ham hjem! 48 timer tilbage!:klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Tak for den varme velkomst!! :hjerte: Der er nu kun 2 dage til vi henter Sofus og jeg er ved at blive tosset! Jeg kan ikke sove om natten, jeg vågner tidligt fordi jeg ikke har andet i hovedet end at det skal blive tirsdag, så jeg kan hente Sofus hjem. Jeg har da aldrig glædet mig så meget til noget før. Jo jo at få mine to børn selvfølgelig, men denne gang er fødslen ikke så smertefuld. he he! Vi har hegnet haven ind, bare ud til indkørslen. De huller der er i hækken hist og pist satser jeg på, at jeg kan lære den, at den ikke må kravle ud? Manden var lidt modstander af at hegne ind overhovedet, men jeg kan ikke holde tanken ud om at han kan løbe ud på vejen! Billeder skal jeg nok ligge ud fluks vi får ham hjem! 48 timer tilbage!:klap::klap::klap: Kan godt forstå du slet ikke kan vente :blink: Glæder mig til billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camijo Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Nu med billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Nu med billeder Årrrh dejlig goldenhvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts