Gæst Yvonne Frederiksen Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Hej Allesammen Så har vi fået startet en hjemmeside for Shih Tzu i "Klubben for Små Selskabshunde (KSS)" under DKK. Her kan I finde ting og sager om Shih Tzu, og vi vil efterhånden udbygge den med nye emner. Nogle emner er ikke færdige, men det kommer snarest. Selvfølgelig en del om udstillingerne, men også St'ens historie, litteratur om ST, historier og billeder fra medlemmer m.m. Vi håber den bliver taget godt imod, og send gerne mail med kommentarer og ideer. Marianne Pedersen (Happy Noise) - suppleant for Shih Tzu i KSS Peter Frederiksen (Big Choice) - Racerepræsentant for Shih Tzu i KSS Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Yvonne Frederiksen Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 UPS!! Det var måske en ide at vise hjemmesiden: www.shihtzudanmark.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Hvor er den fin. Glæder mig til at følge med på siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Hej Allesammen Så har vi fået startet en hjemmeside for Shih Tzu i "Klubben for Små Selskabshunde (KSS)" under DKK. Her kan I finde ting og sager om Shih Tzu, og vi vil efterhånden udbygge den med nye emner. Nogle emner er ikke færdige, men det kommer snarest. Selvfølgelig en del om udstillingerne, men også St'ens historie, litteratur om ST, historier og billeder fra medlemmer m.m. Vi håber den bliver taget godt imod, og send gerne mail med kommentarer og ideer. Marianne Pedersen (Happy Noise) - suppleant for Shih Tzu i KSS Peter Frederiksen (Big Choice) - Racerepræsentant for Shih Tzu i KSS Yvonne, vi er jo næsten i familie eller hundene er. Min Luna er fra Happy Noise. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Yvonne Frederiksen Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hej "Luna" Så er vi i familie!! Marianne og Jan har jo startet deres dejlige kennel på vores linier. Og de er jo også flot på vej i udstillinger - nu med en verdensvinder veteran. Peter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hej Peter Ja, det er skønne hunde, og ww er Lunas far. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 jeg har godt nok ikke shih tzu, men kiggede lige på siden og synes det var vældigt spændende at læse om den lille hunds historie og udviklingen i DK :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cambrinus Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 (rettet) Har været inde at kigge på hjemmesiden. Hvor er det super med en sådan, jeg har nærmest ikke kunnet forstå, at ingen har lavet én før dig/jer. Godt gået Redigeret August 3, 2010 af Cambrinus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bibs Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 ENDELIG en Shih Tzu side, super godt gået :klap: Er lidt alene her på Færøerne med de eneste st der har FCI tavler Glæder mig at følge med på siden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts