Gæst Renésj Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Fie i aftenlyset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Årh det er da kanon!!!! Ih hun er smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Her er "Sitto-bedet" :hjerte: Det er blevet så fint - en ægte prinsesse værdig. Og Sitto var min lille prinsesse!! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Mine Ferie Piger Freja (Rød) Mor Sila (blå) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Mine Ferie Piger Freja (Rød) Mor Sila (blå) NØJ hvor er de skønne:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 NØJ hvor er de skønne:lun: Ja de er de gamle tøser :hjerte: Men de fylder godt nok meget i forhold til Zita. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Og sidst men ikke..nå jo mindst :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Ja de er de gamle tøser :hjerte:Men de fylder godt nok meget i forhold til Zita. Hehe ja det er noget af en forskel i størrelserne:-D Og sidst men ikke..nå jo mindst :hjerte: Hun er altså også bare skøn:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Og sidst men ikke..nå jo mindst :hjerte: IH! H*n ser da bare fantastisk ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Her er "Sitto-bedet" :hjerte:Det er blevet så fint - en ægte prinsesse værdig. Og Sitto var min lille prinsesse!! :kys: Årh ... hvor fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Vil da også være med:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Vil da også være med:genert: Skøøøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 En lille bådmotor som blev 10 måneder igår :hjerte: Parkeret bådsmotor Efter en tur i regnvejr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Der må da være grænser for dovenskaben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Et par fra-klip fra igår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Tillykke til Motor med de 10 mdr, dejlige vapper:lun: Hehe Fie ser ud til at være ude på numre på det første fraklip.. Stort grin i øjnene:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Tillykke Motor :klap: :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Fnis, meget fornærmet ung herre der skulle prøve sit nye regnslag Han stod meget stille, så gik han hen til kanten og stod med røven til mig i et godt stykke tid... tilsidst skiftede han taktik og kom hen og charmede mig til at tage den af ham igen. Desværre tror jeg altså at den er for lille, æv. Har sendt billeder til shoppen jeg har købt den fra, de må da vide det. [ATTACH]30722[/ATTACH][ATTACH]30723[/ATTACH][ATTACH]30724[/ATTACH] [ATTACH]30726[/ATTACH][ATTACH]30725[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Fnis, meget fornærmet ung herre der skulle prøve sit nye regnslag Han stod meget stille, så gik han hen til kanten og stod med røven til mig i et godt stykke tid... tilsidst skiftede han taktik og kom hen og charmede mig til at tage den af ham igen. Desværre tror jeg altså at den er for lille, æv. Har sendt billeder til shoppen jeg har købt den fra, de må da vide det. Ja han er godt nok pludselig en meget slank herre men flot som altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Ja han er godt nok pludselig en meget slank herre men flot som altid Hehe, ja det ser skægt ud, når han plejer at være så fluffy med hår over det hele Ih, jeg er altså blevet lidt forelsket i racen efter HF, før jeg kom herind sagde samojeden mig egentlig ikk rigtig noget, men hold op hvor er de bare smukke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Hehe, ja det ser skægt ud, når han plejer at være så fluffy med hår over det hele Ih, jeg er altså blevet lidt forelsket i racen efter HF, før jeg kom herind sagde samojeden mig egentlig ikk rigtig noget, men hold op hvor er de bare smukke Smukke, fulde af humor og totalt egenrådige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Sidste nye herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Billeder fra sommerhusstranden her i Liseleje. De første er desværre lidt uskarpe. [ATTACH]30734[/ATTACH] [ATTACH]30735[/ATTACH] [ATTACH]30736[/ATTACH] Se hvor sød han ser ud her. [ATTACH]30737[/ATTACH] Dét her synes jeg er genialt. [ATTACH]30738[/ATTACH] Tyson holder øje med, at min mor kommer sikkert op fra sin svømmetur. [ATTACH]30739[/ATTACH] Hygge på stranden. [ATTACH]30740[/ATTACH] [ATTACH]30741[/ATTACH] Der kommer flere lige om lidt. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Tyson elsker sin mormor. :hjerte: [ATTACH]30742[/ATTACH] [ATTACH]30743[/ATTACH] En masse closeup-billeder, fordi han er så smuk. [ATTACH]30744[/ATTACH] [ATTACH]30745[/ATTACH] [ATTACH]30746[/ATTACH] [ATTACH]30747[/ATTACH] Hjemme i haven havde jeg lavet en dejlig plads i skyggen... den måtte bestemt være til ham, mente Tyson. [ATTACH]30748[/ATTACH] [ATTACH]30749[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Sikke nogle dejlige billeder af den søde Tyson Er hel vild med det her billede, hvor ser han glad ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts