Tonks Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 ej det burde da helt klart være bamse schmeichel billedet der skal være månedens hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Dette vågnede jég til imorges lille hund på mavsen!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Alto og Sookie fik besøg idag Far Pal og lillesøster Buller :hjerte: og hold da k... hvor Alto og Pal ligner hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Dogfather rådede mig til at købe sådan en fender til en båd, fordi hans hunde var vilde med dem, og den ville Luna da ikke kunne ødelægge... Her har I så et billede som bevis på det modsatte, i løbet af to dage har Luna allerede bidt begge ender af den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarcP Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Timbo skal da også lige være med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Timbo skal da også lige være med. Øj han er flot:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Nelson i dag til ringtræning med bulldoggerne... Her leger han Canute. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Projekt vovserne skal køres trætte inden vovsemor tager til grønland er gået i gang - Så lidt fra dagens udgave af projektet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 min mand er bare i går spurgte han, om ikke jeg ville lave en stor madpakke til os alle tre i dag, mens han var til morgentræning - så ville han tage os på tur. da vi så kom ned i gården i morges, stod der en cykeltaxa, som han havde lånt i al hemmelighed. og så cyklede han os ellers op ad strandvejen, så vi lige kunne dyppe tæerne i øresund, før vi spiste frokost i dyrehaven og tog en lille fælleslur. derefter cyklede vi til bernstorffsparken og spiste kirsebær og dinglede rundt, og så et smut forbi vandet og få en is, før turen gik hjem igen. dææææjlig dag! (min mand er træt i benene - mig og halfdan holdt os til passagersædet ) [ATTACH]30968[/ATTACH] [ATTACH]30969[/ATTACH] [ATTACH]30970[/ATTACH] [ATTACH]30971[/ATTACH] [ATTACH]30972[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 min mand er bare i går spurgte han, om ikke jeg ville lave en stor madpakke til os alle tre i dag, mens han var til morgentræning - så ville han tage os på tur. da vi så kom ned i gården i morges, stod der en cykeltaxa, som han havde lånt i al hemmelighed. og så cyklede han os ellers op ad strandvejen, så vi lige kunne dyppe tæerne i øresund, før vi spiste frokost i dyrehaven og tog en lille fælleslur. derefter cyklede vi til bernstorffsparken og spiste kirsebær og dinglede rundt, og så et smut forbi vandet og få en is, før turen gik hjem igen. dææææjlig dag! (min mand er træt i benene - mig og halfdan holdt os til passagersædet ) [ATTACH]30968[/ATTACH] [ATTACH]30969[/ATTACH] [ATTACH]30970[/ATTACH] [ATTACH]30971[/ATTACH] [ATTACH]30972[/ATTACH] Dejlig mand du har dig :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Ozzie vil da også lige være med, lidt billeder fra i går fra haven af, og så kan man da lige tage luren på ryglænet bag farmand hehe :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 hold da op, han er ved at være stor allerede hva? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Jeps det går ret hurtigt, ser frem til og se hvor stor han endelig bliver :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Projekt vovserne skal køres trætte inden vovsemor tager til grønland er gået i gang - Så lidt fra dagens udgave af projektet Du tager altså bare nogle super billeder. :5up: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Vi har været ved Smørmosen idag Og så lige et fra igår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Søde Izzie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Gracie, Baloo og jeg har været ude at gå tur en time i dag, imens det småregnede. Det var rigtig hyggeligt at gå inde i skoven og høre regnen uden at kunne mærke den. Havde desværre kun min mobil med, og fik taget en masse billeder af elendig kvalitet. Mislykket og temmelig kikset opstillet billede af de to tosser. Baloo har lagt sig på Gracies hale. her lignet det jo næsten at solen skinner. Baloo gloer på køer. Men Gracie har li'som set dem før. Pause i grøftekanten Og sådan ser gracie ud, når Baloo har 'kysset' hende i nakken. Adr!! På vej hjem fik de lov at soppe i åen. De var jo våde i forvejen. Min mor vil ikke have at baloo kommer i åen, da hun synes det er noget klamt vand, men det må han altså godt, når han er hos mig. Basta Min kyssehund og jeg. Fik taget 3 billeder, hvor jeg prøvede at få hende til at kigge ligeud, men hun vil kysse på dem alle sammen. Jeg er ellers ikke til hundekys Måske jeg kan lære hende bare at dutte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 årh jeg vil altså gerne møde baloo en dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Lidt billeder af Anton Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Liva tager sig en lur i sit nye bur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 årh jeg vil altså gerne møde baloo en dag Han er en stor dejlig klump. Vi må se om jeg kan få ham i forbindelse med et HF træf, men det skal være en weekend, da jeg ikke vil have de skal være alene sammen i hverdagene. De har været alene her sammen i nogle timer uden at lave noget, men Baloo kan godt finde på at tage ting hjemme ved min mor, så jeg vil helst undgå det. Men nu skal vi jo næsten allesammen til at starte til hundetræning i weekenderne, så det kan have lange udsigter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BellaDiva Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Når nu man er lidt ked af at man ikke er en rigtig mops, så må man jo tage sagen i egen hånd! Med en lyserød grisetryne i munden (plastikpotte) så ligner man jo næsten. Selv en lille grynten kunne man få tvunget frem, for det er liidt svært at få vejret med sådan en rundt om næsen. Bella havde været på rov i drivhuset og forelskede sig altså i denne lyserøde potte. Så hun spurtede rundt i haven og lignede til forveksling Babe den kække gris Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Pajko på vores tur til Gudenåen/Sminge sø :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 jeg sys lige du skrev i en anden tråd af han ikke vil i vandet ? :hmm: han ser da riiimlig våd ud der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 jeg sys lige du skrev i en anden tråd af han ikke vil i vandet ? :hmm: han ser da riiimlig våd ud der Han vil godt i vandet, bare ikke længere ud end dertil hvor han stadig kan bunde... Hvis han kommer længere ud, bruger han kun forpoterne til at splaske med. Han svømmer ikke rigtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts