Hop til indhold

August hunde 2010

skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Ok vilde slanger der bider er jeg heller ikke mest glad for, men ellers er slanger bare så silkebløde og fine.

Havetraktor! Dét skal i da ha' :-D Mig og Anders er også dybt imponerede over jeres indhegnede grund.

Jeg har egentlig heller ikke spor imod slanger, men når de bider min hund så bliver jeg sgu lidt gnaven.

Havetraktor har vi også til "det fine" rundt om huset og så'n, men til det grove har jeg sådan en fætter her

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 307
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det gør jeg aldrig igen! Fra Fruens Bøge til Fjorden... det er godt nok langt :damn:

Se det fra den lyse side. Det må give gode armmuskler, til når du skal bære Skipper fra boldbanen til bilen, når vi har haft træf. Han bliver jo ikke minde.:mrgreen:

Og når du er blevet rigtig godt til at bære rundt på 40 kg Skipper, tager du en kanotur fra Fruens bøge til Fjorden i et snuptag.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se det fra den lyse side. Det må give gode armmuskler, til når du skal bære Skipper fra boldbanen til bilen, når vi har haft træf. Han bliver jo ikke minde.:mrgreen:

Og når du er blevet rigtig godt til at bære rundt på 40 kg Skipper, tager du en kanotur fra Fruens bøge til Fjorden i et snuptag.:banan:

Ih jeg er glad for du ikke var med på turen! Det sidste jeg havde brug for derude var en person der sagde "se det fra den lyse side" for det kunne jeg absolut ikke på det tidspunkt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

tilfældigt pelstotmøde i de gamles by:

[ATTACH]31745[/ATTACH]

tante perle, der er meeeget tålmodig med halfdan, og så ymer, som er 4 dage yngre end halfdan, og hans bedste ven i verden.

halfdan og ymer fik lov til at tumle lidt, men de kom hurtigt i snor, da ymer pudsigt nok har problemer med samme ben som halfdan - så ingen tagfat, selv om det er yndlingslegen.

[ATTACH]31746[/ATTACH]

[ATTACH]31747[/ATTACH]

[ATTACH]31748[/ATTACH]

[ATTACH]31749[/ATTACH]

[ATTACH]31750[/ATTACH]

og søde perle holder bare øje med, at det hele foregår som det skal:

[ATTACH]31751[/ATTACH]

og så hjem og lave lidt fodersøg i møblerne:

[ATTACH]31754[/ATTACH]

[ATTACH]31753[/ATTACH]

[ATTACH]31755[/ATTACH]

og æde udefineret tørret stinkesvin:

[ATTACH]31752[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

tante perle, der er meeeget tålmodig med halfdan, og så ymer, som er 4 dage yngre end halfdan, og hans bedste ven i verden.

halfdan og ymer fik lov til at tumle lidt, men de kom hurtigt i snor, da ymer pudsigt nok har problemer med samme ben som halfdan - så ingen tagfat, selv om det er yndlingslegen.

Lyder som en god legekammerat Halfdan har fået sig, hvor er de søde sammen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH]31745[/ATTACH]

[ATTACH]31746[/ATTACH]

[ATTACH]31747[/ATTACH]

[ATTACH]31748[/ATTACH]

[ATTACH]31749[/ATTACH]

[ATTACH]31750[/ATTACH]

og søde perle holder bare øje med, at det hele foregår som det skal:

[ATTACH]31751[/ATTACH]

og så hjem og lave lidt fodersøg i møblerne:

[ATTACH]31754[/ATTACH]

[ATTACH]31753[/ATTACH]

[ATTACH]31755[/ATTACH]

og æde udefineret tørret stinkesvin:

[ATTACH]31752[/ATTACH]

Årh, dejlige pelstotter. :hjerte: Er Perle og Ymer cotoner?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså, hvornår er det ben godt igen, så vi kan lege, hva' hva' hva'? :ivrig:

:vuf: Louie

vi skal til kontrol på fredag, så måske allerede ugen efter, hvis alt er godt. det er snart et par uger siden, at jeg har set ham halte sidst. vi skal nok give besked :vuf:

Årh, dejlige pelstotter. :hjerte: Er Perle og Ymer cotoner?

ja, de er begge cotoner :lun:

desværre har perle alvorlig separationsangst, så hendes mor går nærmest ingen steder uden hende. men nu har hun bestemt, at hun vil bruge noget krudt på at træne det - for deres begges skyld. så jeg har altså tilladt mig at sende hende et link til jeres alene-hjemme-tråd for lidt gode råd og inspiration :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vitas sommer:lun:

På vej ned til kineserne eller sandrotterne eller:confused: Det vides ikke men festligt er det:banan:

[ATTACH]31768[/ATTACH]

Vita forsøger at være faaarlig(knurre/vuffe:vuf:) meeeeen jeg ved sgu ik':mrgreen:

[ATTACH]31769[/ATTACH]

Her forsøger hun igen:lun:

[ATTACH]31770[/ATTACH]

"Ja jeg VED godt du har bolden - men kunne jeg måske være mere ligeglad:fornaermet:" Undskyld Vita:genert:

[ATTACH]31771[/ATTACH]

"Se DET er sjovt!" Vita midt i et indkald:hjerte::klap:

[ATTACH]31772[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Fru hund har efterhånden lært at man skal sidde og kigge på Hr. kat, og så kan man da ligeså godt suge alt næringen ud af hans mad :rolleyes: Duffy synes at de er bedste venner, men Kenzo er vist af en lidt anden overbevisning... Én ting kan de da blive enige om -en lille lur ved kradsetræet er ikke så ringe endda :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fru hund har efterhånden lært at man skal sidde og kigge på Hr. kat, og så kan man da ligeså godt suge alt næringen ud af hans mad :rolleyes: Duffy synes at de er bedste venner, men Kenzo er vist af en lidt anden overbevisning... Én ting kan de da blive enige om -en lille lur ved kradsetræet er ikke så ringe endda :mrgreen:

hvor dejligt, at de to så småt har fundet melodien!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper har haft besøg af Gracie, Laki og Duffy :lun: Duffy har åbenbart gemt sig for kameraet, men hun var altså med :mrgreen:

1: Laki og Gracie gør sig til for kameraet

2: Laki og Skipper trækker om kap

3: Og så tager man sig en slapper

Man kan da se Duffy på det sidste billede :blink: Det var altså sjovt. Synes der var godt gang i dem, og Gracie og Laki nåede da at blive halvkærester, selvom Skipper ikke var helt glad ved det og forsøgte at gøre sig sine tilnærmelser, når hun ikke lige kiggede :mrgreen:

Næste gang må jeg også forsøge at hjælpe med at tage nogle billeder for der var mange sjove øjeblikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan da se Duffy på det sidste billede :blink: Det var altså sjovt. Synes der var godt gang i dem, og Gracie og Laki nåede da at blive halvkærester, selvom Skipper ikke var helt glad ved det og forsøgte at gøre sig sine tilnærmelser, når hun ikke lige kiggede :mrgreen:

Næste gang må jeg også forsøge at hjælpe med at tage nogle billeder for der var mange sjove øjeblikke!

Haha ja og gracie snerrede af stakkels Laki fordi hun troede det var ham der prøvede at humpe hende :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy er da med på billede 3, nede i venstre hjørne.;-)

Laki og Gracie holder i tæer. Jeg kan altså snart ikke overskue alle de svigersønner.:???::mrgreen:

Så må du lade være med at have sådan en smuk hund :lun:

For din nattefreds skyld skal du måske håbe på at hun vælger Laki, det kommer der i hvert fald ikke blandingshvalpe ud af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du lade være med at have sådan en smuk hund :lun:

For din nattefreds skyld skal du måske håbe på at hun vælger Laki, det kommer der i hvert fald ikke blandingshvalpe ud af :mrgreen:

Havde et kort øjeblik en forestilling om at have huset fuld af et kuld græske gadedrenge, men kom så i tanke om at Laki jo er kastreret.:mrgreen:

Men jeg er egentlig heller ikke så interesseret i at finde ud af hvordan en labrador shepherd ser ud.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites