sonja77 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Jeg arbejder hjemme i dag. Det er så hyggeligt, synes Tyson. Han har taget min ene hjemmesko med op i gyngestolen og ligger og sover med den. :sove: [ATTACH]32006[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Jeg arbejder hjemme i dag. Det er så hyggeligt, synes Tyson. Han har taget min ene hjemmesko med op i gyngestolen og ligger og sover med den. :sove: [ATTACH]32006[/ATTACH] Han ser simpelthen bare altid så kær og uskyldig ud, når han putte-sover. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Jeg arbejder hjemme i dag. Det er så hyggeligt, synes Tyson. Han har taget min ene hjemmesko med op i gyngestolen og ligger og sover med den. :sove: [ATTACH]32006[/ATTACH] Ham Tyson er da bare altid totalt fotogen - og det er tydeligt, at han hygger sig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Vi har været ude og gå aftentur. Så I skal da se lidt billeder... På vej hjem, var hestene lukket på fold, lige hvor vi skulle gå forbi. Det var Nelson både fornærmet og nysgerrig over... Sikke store hunde - og hvorfor må jeg ikke hilse...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Laki har lige haft besøg af Skipper. De hyyyygger. Skipper lagde hårdt ud og var en energibombe klar til leg Det evige tovtræk om tøjdyret Laki syntes det var mere end hårdt at få besøg midt i hans græske siesta, så han tog sig lige en morfar i ny og næ To kammersjukker Skipper ligner at han ligger og griner for sig selv :klap: De er altså søde sammen, de to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 super billeder Frigga, men pst det er september :blink: Stakkels Laki der egentlig bare gerne ville sove til middag og så havde han bare skipper rendende omkring sig hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Og bemærk lige Skippers næse! Og hullet bag ham :blink: Tror ikke der er nogen, der er i tvivl om hvad Skipper fik tiden til at gå med, når nu Laki sov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 super billeder Frigga, men pst det er september :blink: Stakkels Laki der egentlig bare gerne ville sove til middag og så havde han bare skipper rendende omkring sig hihi Arrh, de arbejdsløse kender ikke forskel på dagene jo :stupid: Nå, så får jeg den lige kopieret over og slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts