Hop til indhold

Hundens dag Tivoli

Recommended Posts

Jeg er stadig i overvejelses-stadiet...

D. 22. starter vores ene hvalpetrænings-hold nemlig op (skal gå på to hold), og vil jo helst ikke gå glip af noget :genert:

Men jeg plejer nemlig også at være i Tivoli til Hundens Dag, da det bare er sååå hyggeligt og super miljøtræning...

Men ved ikke helt endnu :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du ikke med?

Naaahh :genert:.... Jeg har været med 2 gange og synes at det var pænt kedeligt, bortset fra det selskab vi var i - og så synes jeg det er pænt dyrt når nu jeg har været der og egentlig fandt selve arrangementet lidt sårn Zzzz :gab::oops:

Så vil jeg hellere hyggeligt selskab ude på fx. Bakken, hvor man også kan gå en skøøøn tur ude i skoven med madpakker og det hele :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

D. 22. starter vores ene hvalpetrænings-hold nemlig op (skal gå på to hold), og vil jo helst ikke gå glip af noget :genert:

Men jeg plejer nemlig også at være i Tivoli til Hundens Dag, da det bare er sååå hyggeligt og super miljøtræning...

Det kan jeg godt se - jeg ville heller ikke gå glip af den første gang :mrgreen:

Jeg tænkte nemlig også på at Nana har godt af miljø træningen, nu vi skal til vores første rally prøve d.10/10 i Ølstykke

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaahh :genert:.... Jeg har været med 2 gange og synes at det var pænt kedeligt, bortset fra det selskab vi var i - og så synes jeg det er pænt dyrt når nu jeg har været der og egentlig fandt selve arrangementet lidt sårn Zzzz :gab::oops:

Så vil jeg hellere hyggeligt selskab ude på fx. Bakken, hvor man også kan gå en skøøøn tur ude i skoven med madpakker og det hele :-D

Så må vi en tur på Bakken og lave hygge picnic og nowet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg kommer med hasselnødden - som beskrevet i min tråd om emnet :blink:

Ikke pga. arrengementerne, dem er vi gerne foruden, men bare pga. muligheden for at være i den dejlige have denne ene gang om året.

Link til indlæg
Del på andre sites

Miljøtræning vejer da helt klart tungest af de argumenter :mrgreen:

Og du var jo ikke med sidste år :engel:

___

Jeg og Møffe kommer og vi er 100% klar på at mødes med nogen! Har vist allerede en date med Maustique :banan: :mrgreen:

Jeg er der nok senest omkring kl. 12 og er racerepræsentant for berner sennenhundene i raceparaden kl 14 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg kommer ikke. For det første har jeg ikke råd og for det andet må jeg indrømme at jeg synes det var r*vkedeligt sidste år..

Så Karina og jeg mødes med en fælles veninde og så hundene seføli;-) og går en tur og så slutter vi nok af med at grille i min overbo's have..

Se DET er hygge:-D

Ja det kunne være ren hygge.

Hvad siger i til et ekstra påhæng (nær en s-togs station) en anden dag :engel: - altså bare gåturen hvis det er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kunne være ren hygge.

Hvad siger i til et ekstra påhæng (nær en s-togs station) en anden dag :engel: - altså bare gåturen hvis det er.

Det er jeg da sikker på, kunne være en god ide:-D Ellers er du da velkommen til at komme herned på en gåtur en dag, hvis du har lyst?

Jeg går jo pt bare herhjemme og laver ingenting:lol: Og jeg bor lige ved siden af Ølby station:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare ikke alt for mange:oops:, for så gider Luna ikke deltage og sidder under bænken:???:

Altså, tror du misforstod mig der - jeg snakkede om alle dem vi møder derude, lige som i går - og at en "gæst" i ny og næ er okay med mig :blink:

....og så kan Luna da sagtens gå under bordet, bare med turbo-binksen kravlende omkring hende :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Altså, tror du misforstod mig der - jeg snakkede om alle dem vi møder derude, lige som i går - og at en "gæst" i ny og næ er okay med mig :blink:

....og så kan Luna da sagtens gå under bordet, bare med turbo-binksen kravlende omkring hende :drille:

Super ... men så bliver der to turbo-binkser (min hasselnød inkluderet).

Mødes i hver søndag?

Kunne aftale noget over pb - for ikke at totalt spamme denne tråd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super ... men så bliver der to turbo-binkser (min hasselnød inkluderet).

Mødes i hver søndag?

Kunne aftale noget over pb - for ikke at totalt spamme denne tråd :blink:

Det eneste "krav" er, at de er venlige også over for fremmede.

For en del søndags-lufter dernede lige som os og ikke alle har lige meget styr på deres hunde, til gengæld kan jeg kun huske flest søde og venlige hunde - det er sq gerne vores flok som er nogle være tanter ind i mellem og her er indkaldet pænt vigtigt, da ingen i princippet ikke må have hundene løse og derfor ikke må være til gene for nogen :blink:

Men jeg forslår at du snakker med J, for hun har vist mere styr på datoerne end jeg har :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites