Bamseida Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Er der nogle der kommer til hundens dag søndag d.22 august? Jeg har tænkt mig at Nana og jeg skulle med - det har vi aldrig prøvet før Vi kunne måske mødes? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg håber at i får en god dag derinde, det er altid hyggeligere at have nogle at følges med og sjovt at have været med og opleve det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Vil du ikke med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg er stadig i overvejelses-stadiet... D. 22. starter vores ene hvalpetrænings-hold nemlig op (skal gå på to hold), og vil jo helst ikke gå glip af noget Men jeg plejer nemlig også at være i Tivoli til Hundens Dag, da det bare er sååå hyggeligt og super miljøtræning... Men ved ikke helt endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Vil du ikke med? Naaahh .... Jeg har været med 2 gange og synes at det var pænt kedeligt, bortset fra det selskab vi var i - og så synes jeg det er pænt dyrt når nu jeg har været der og egentlig fandt selve arrangementet lidt sårn Zzzz Så vil jeg hellere hyggeligt selskab ude på fx. Bakken, hvor man også kan gå en skøøøn tur ude i skoven med madpakker og det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Vi kommer nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg er stadig i overvejelses-stadiet... D. 22. starter vores ene hvalpetrænings-hold nemlig op (skal gå på to hold), og vil jo helst ikke gå glip af noget Men jeg plejer nemlig også at være i Tivoli til Hundens Dag, da det bare er sååå hyggeligt og super miljøtræning... Men ved ikke helt endnu Det kan jeg godt se - jeg ville heller ikke gå glip af den første gang Jeg tænkte nemlig også på at Nana har godt af miljø træningen, nu vi skal til vores første rally prøve d.10/10 i Ølstykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Naaahh .... Jeg har været med 2 gange og synes at det var pænt kedeligt, bortset fra det selskab vi var i - og så synes jeg det er pænt dyrt når nu jeg har været der og egentlig fandt selve arrangementet lidt sårn Zzzz Så vil jeg hellere hyggeligt selskab ude på fx. Bakken, hvor man også kan gå en skøøøn tur ude i skoven med madpakker og det hele Så må vi en tur på Bakken og lave hygge picnic og nowet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Så må vi en tur på Bakken og lave hygge picnic og nowet Jaaah DEN er vi tilgengæld med på - hele året - og der kan vi også rimelig let selv komme ud med bus og tog :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg kommer med hasselnødden - som beskrevet i min tråd om emnet :blink: Ikke pga. arrengementerne, dem er vi gerne foruden, men bare pga. muligheden for at være i den dejlige have denne ene gang om året. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg er stadig i overvejelses-stadiet... D. 22. starter vores ene hvalpetrænings-hold nemlig op (skal gå på to hold), og vil jo helst ikke gå glip af noget Men jeg plejer nemlig også at være i Tivoli til Hundens Dag, da det bare er sååå hyggeligt og super miljøtræning... Men ved ikke helt endnu Miljøtræning vejer da helt klart tungest af de argumenter Og du var jo ikke med sidste år ___ Jeg og Møffe kommer og vi er 100% klar på at mødes med nogen! Har vist allerede en date med Maustique :banan: Jeg er der nok senest omkring kl. 12 og er racerepræsentant for berner sennenhundene i raceparaden kl 14 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg kommer ikke. For det første har jeg ikke råd og for det andet må jeg indrømme at jeg synes det var r*vkedeligt sidste år.. Så Karina og jeg mødes med en fælles veninde og så hundene seføli;-) og går en tur og så slutter vi nok af med at grille i min overbo's have.. Se DET er hygge:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg kommer ikke. For det første har jeg ikke råd og for det andet må jeg indrømme at jeg synes det var r*vkedeligt sidste år.. Så Karina og jeg mødes med en fælles veninde og så hundene seføli;-) og går en tur og så slutter vi nok af med at grille i min overbo's have.. Se DET er hygge:-D Ja det kunne være ren hygge. Hvad siger i til et ekstra påhæng (nær en s-togs station) en anden dag - altså bare gåturen hvis det er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Ja det kunne være ren hygge. Hvad siger i til et ekstra påhæng (nær en s-togs station) en anden dag - altså bare gåturen hvis det er. Det er jeg da sikker på, kunne være en god ide:-D Ellers er du da velkommen til at komme herned på en gåtur en dag, hvis du har lyst? Jeg går jo pt bare herhjemme og laver ingenting:lol: Og jeg bor lige ved siden af Ølby station:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Ja det kunne være ren hygge. Hvad siger i til et ekstra påhæng (nær en s-togs station) en anden dag - altså bare gåturen hvis det er. Heeelt fint med mig også, søndage er hygge og hunde - både vores egne "tante-tøser" og dem vi møder derude af nye og "gengangere" :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Heeelt fint med mig også, søndage er hygge og hunde - både vores egne "tante-tøser" og dem vi møder derude af nye og "gengangere" :blink: Bare ikke alt for mange:oops:, for så gider Luna ikke deltage og sidder under bænken:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Bare ikke alt for mange:oops:, for så gider Luna ikke deltage og sidder under bænken:???: Altså, tror du misforstod mig der - jeg snakkede om alle dem vi møder derude, lige som i går - og at en "gæst" i ny og næ er okay med mig :blink: ....og så kan Luna da sagtens gå under bordet, bare med turbo-binksen kravlende omkring hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Altså, tror du misforstod mig der - jeg snakkede om alle dem vi møder derude, lige som i går - og at en "gæst" i ny og næ er okay med mig :blink: ....og så kan Luna da sagtens gå under bordet, bare med turbo-binksen kravlende omkring hende Super ... men så bliver der to turbo-binkser (min hasselnød inkluderet). Mødes i hver søndag? Kunne aftale noget over pb - for ikke at totalt spamme denne tråd :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Super ... men så bliver der to turbo-binkser (min hasselnød inkluderet). Mødes i hver søndag? Kunne aftale noget over pb - for ikke at totalt spamme denne tråd :blink: Det eneste "krav" er, at de er venlige også over for fremmede. For en del søndags-lufter dernede lige som os og ikke alle har lige meget styr på deres hunde, til gengæld kan jeg kun huske flest søde og venlige hunde - det er sq gerne vores flok som er nogle være tanter ind i mellem og her er indkaldet pænt vigtigt, da ingen i princippet ikke må have hundene løse og derfor ikke må være til gene for nogen :blink: Men jeg forslår at du snakker med J, for hun har vist mere styr på datoerne end jeg har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Næste gang vi alle 3 mødes er så d. 22. august, hvor det nok bliver hernede til tur og grill.. Men ellers så er der jo på søndag, hvis jeg har bil.. Det kan jeg lige hitte ud af og vende tilbage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts