Inkognito Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Jeg har lidt kig på denne sele Perfect Fit Harness for dogs and cats, men da selen befinder sig i England og jeg endnu ikke har mødt nogen herhjemme, der har brugt den, så spørger jeg nu jer kloge mennesker herinde Jeg er vant til at bruge Wolfsong's seler, men da deres sele i samme model ikke kan indstilles eller pilles fra hinanden, så kan Mollie ikke bruge den Hun bryder sig ikke om at blive fikseret til at få ben og hoved på plads i selen og da jeg mener, at hun har rigeligt med ting, der kan arbejdes på og dette kan løses med en anden udformning af sele, så har jeg valgt at hoppe over hvor gærdet er absolut lavest. Lige pt. har hun en Wolfsong, der går lige hen over brystet, men den kan glide rundt på hende og trækket kommer derfor til at ligge forkert, når hun leger lokomotiv.... Tror I den sele er holdbar i samlingerne til en pt. 24 kg.'s hund, der trækker som en hest fra tid til anden og kan lave nogle voldsomme hop fremad? Der er jo temmelig mange spænder og samlinger..... Jeg synes selen ser helt fantastisk ud - velforet og kan indstilles samt har den udformning jeg leder efter uden at hun skal have den presset over hovedet eller have foldet forbenet sammen for at komme i den..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Hvis du har problemer med at få selen på hende, kan jeg varmt anbefale denne; Ergocomfort Harness-sele Den kan åbnes alle 4 steder (begge sider af siden og halsen) og kan justeres så den passer perfekt. Jeg har haft problemer med at Nana ikke kunne lide at få selen over hoved (K9 + wolfsong) og at hun ikke synes det er rart at jeg skal stå og holde selen med knæene efter at hun har fået det ene ben igennem selen ( jeg står som i "hest", når jeg tager den på) = Trixie. Med ergocomfort selen kan jeg lægge den over ryggen og så spænde den. Det synes hun ikke er ligeså slemt og hun flygter ikke fra mig længere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Den anden sele ser nu også god ud og kan indstilles alle steder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Jeg har lidt kig på denne sele Perfect Fit Harness for dogs and cats, men da selen befinder sig i England og jeg endnu ikke har mødt nogen herhjemme, der har brugt den, så spørger jeg nu jer kloge mennesker herinde Jeg har KUN høtrt godt om dog games' seler :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts