Hop til indhold

Luna på besøg.

Bamseida
 Share

Recommended Posts

Nana, Bamse og jeg havde besøg af Lonny og Luna idag i det dejlige solskin :-D

Først gik vi en lang tur i skoven, hvor især Luna trængte til at få krudtet af.

På et tidspunkt kommer vi til et åbent område fyldt med bregner på ca. en meters højde.

Begge hunde skal naturligvis derind og snuse, men Nana får viklet sig godt og grundigt ind i en ordentlig tot bregne. Jeg må så ind og redde hende, for hun sad så fast at hun ikke selv kunne komme ud.

Det må have set sjovt ud udefra, for det eneste man har kunne se var en masse bregner der fløj op i luften :mrgreen:

Da vi kom hjem skulle Luna hilse på Bamse og belært af sidste gang havde Lonny en håndfuld guffer parat i hånden.

Luna kom frisk ud af bilen og løb lidt rundt, men se det kan vi altså ikke have her, så Bamse, den gamle sure mand, blev lidt sur.

Men så var det jo at Lonny havde været forudseende og kastede promte guffer ud over det hele - så blev der straks ro :lol:

Efterhånden blev der ro i lejren og alle kunne slappe af - især Luna var mæt af nye dufte og indtryk :hjerte: Hun er altså bare en dejlig hund :lun:

Så her er lige en guide til hvordan man slapper af i Jægerspris:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Og til Sanne, vi vil gerne takke for en rigtig hyggelig dag :5up:

Men Luna var godt nok smadret til sidst, hun lå bare der på bænken og brugte din mor som hovedpude, hvor var hun sød :lun:

Og dejlige Nana, hun er vist lidt til den forkerte side, hun havde i hvert fald forelsket sig dybt og inderligt i Luna :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh de er da vildt søde de mavedeller der (påtænker at barbere Ozzie :slem:) og hvor er hun sød når hun sover sødt. :-D Tak for at dele billeder og oplevelser med os... ville så gerne have set redningen af Nana. :banan:

Det så også sjovt ud, Luna og jeg stod jo bare ude på vejen og kiggede på de flyvende bregner og hørte på en bandende Sanne :lol:

Karla vil gerne skyde ind, at selv den mest sportstrænede slanke atlet (som hende selv) får altså deller når de sidder på den der måde :cool: det er hud!

Tak :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

dejlige billeder :lun:

men hvorfor er der kun billeder af Luna? altså er helt enig i at Luna er dejlig :lun::hjerte::lun: lille spinrgbønne..

Jeg er HELT med på den der mavehud ting der :cool:

Springbønne, sikke et perfekt navn til min lille tøs :klap:

Sanne må svare på hvorfor der ikke er andet end ét billede af Nana og ingen af Bamse, men jeg tror det var fordi at kameraet først blev fundet frem til sidst, og der lå Bamse og Nana inde under bordet og sov, og var ikke helt lette at tage billeder af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

dejlige billeder :lun:

men hvorfor er der kun billeder af Luna? altså er helt enig i at Luna er dejlig :lun::hjerte::lun: lille spinrgbønne..

Jeg er HELT med på den der mavehud ting der :cool:

Fordi jeg Luna bare så så sød ud med hendes mavede....hud :mrgreen:

De andre to har jeg jo masser af billeder af og det er altid hvor de står, sidder eller ligge - jeg er nemlig ingen mesterfotograf, når de bevæger sig. Billederne bliver altid uskarpe.

Jeg skulle måske læse manualen og så øve mig lidt mere :mrgreen::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites