Hop til indhold

Møffe var på besøg i dag


Lonny
 Share

Recommended Posts

Møffe har været på besøg i dag, og vi har haft en rigtig dejlig dag :-D

 

Møffe var som altid en gentleman og var så forsigtig ved Luna :lun:

 

De tog sig også en ordentlig tur på græsplænen hvor der blev leget i stor stil, desværre var indstilling på kameraet ikke rigtig, så det var ikke så mange af aktion billederne der blev til noget. Men Møffe kommer heldigvis på besøg igen på lørdag, så må jeg sørge for at indstille kameraet rigtig, så I kan få set nogle flyvende hunde :-D

 

Men her er dagens høst :mrgreen:

 

717922-T600450.jpg

 

717925-T600450.jpg

 

717918-T600450.jpg

 

717919-T600450.jpg

 

717920-T600450.jpg

 

717928-T600450.jpg

 

717923-T600450.jpg

 

717930-T600450.jpg

 

717929-T600450.jpg

 

717927-T600450.jpg

 

 

 

Og så blev de endelig trætte :-D

 

717924-T600450.jpg

 

 

Og Luna blev lidt mor syg :lun:

 

717921-T600450.jpg

 

 

Men til sidst måtte jeg lægge hende ned på stolen, det var alligevel lidt tungt med så stort et skødebarn :blink:

 

717926-T600450.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ser ud til I har haft en dejlig dag:-D

 

Det havde vi også :-D

 

Møffe og Luna leger bare så godt sammen, de er begge lige høflige og tager hele tiden hensyn til hinanden og sikrer sig at begge parter stadig er ok med situationen. Ofte lå de også bare helt stille på jorden og kærligheds nappede lidt i hinanden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig hyggelige billeder. Og så smelter mit hjerte bare ved 'store' hunde, som selv synes, de er små skødehunde:lun:. (Sådan en har jeg jo også selv...)

 

/Mette

 

Hun var bare så sød, hun sad på den anden stol, og så begyndte hun bare at kravle over til mig, hvorefter hun kravlede helt ind til mig og lagde sit hoved på min skulder :lun:

 

Desværre egner en havestol sig ikke til "store" hunde der tror de er små, så jeg måtte til sidst give op og sætte hende ned igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her billede kan jeg især godt lide, det viser den tillid Luna har til Møffe, i og med at hun flere gange helt selv stak sit hoved ind i hans kæmpe mund :lun:

 

Her var det under leg, men også når de bare lå og hygge nappede, så stak Luna flere gange sit hoved helt ind i Møffe's mund.

 

717923-T600450.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her billede kan jeg især godt lide, det viser den tillid Luna har til Møffe, i og med at hun flere gange helt selv stak sit hoved ind i hans kæmpe mund :lun:

 

Her var det under leg, men også når de bare lå og hygge nappede, så stak Luna flere gange sit hoved helt ind i Møffe's mund.

 

717923-T600450.jpg

 

måske hun tjekkede om ikke der var en mindre hund inden det store tøjdyr :klap::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder, ja de to har en rigtig god melodi sammen :lun:

 

Nårh :hjerte::lun:

 

Det ligner jo de kender hinanden som samboende hunde med den tryghed de viser hinanden :-D

 

Hvor de dejlige.....

 

Ja, det har altså et eller andet specielt sammen de to :lun:

 

Luna er altså bare den smukkeste amstaff :lun: (sorry doggydaddy og guano :engel: )

 

Tak, hvor er du sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjemvendt at last!

 

Min navigator er i stykker, så den syntes, at den ville løbe tør for strøm og være uigenopladelig da jeg var halvvejs mod Køge ned mod Lonny :roll: Resultatet var, at jeg måtte lægge min tillid i de kort, jeg havde med, hvilket resulterede i, at jeg pludselig befandt mig i Herfølge. Ups... Om igen og tilbage og så kom jeg til at køre for lang - og måtte så vende om ved en afkørset to for sent for at køre tilbage :stupid:

 

Men tilgengæld fik jeg navigeret rigtig resten af vejen :mrgreen:

 

Hjem igen drillede nogle skilte til motorvejen til gengæld, så jeg pludselig lå i en forkert bane og måtte prøve at navigere tilbage hvor jeg kom fra - jeg kom så af motorvejen i Glostrup i stedet for Avedøre Havnevej :genert:

 

Jeg er håbløs uden navigatoren :oops:

 

Men ja, de er bare så gode sammen, de to :lun:

 

Og jeg og Lonny fik vist snakket hund. Og så lidt mere hund. Og så endnu mere hund :mrgreen: Fik vi egentlig snakket om andet? :hmm: Tror jeg ikke :genert: Men det var hyggeligt, og tak for chips, kage og cola (gud, hvor er vi sunde! :lol: )

 

Og Møffe og Luna fik både tumlet, hygge-nappet, trukket tov og fælles-tisset på en hundeseng :mrgreen:

 

Og derudover præsterede Møffe for første gang at tisse indenfor hos andre (end dyrlægen) - to gange! :evil: Først op ad sofaen - og så i Lunas hundeseng :megaked: Dumme kræ!

 

Så han kommer ikke til at være indenfor hos Lonny mere, medmindre han er under STRENG observation! :genert:

 

Og så er Luna SÅ sød, når hun sover :lun: Hun lå i havestolen, med hovedet lænet op ad armlænet, super cute - og så pludselig vågnede hun med et VRUF!

Det lille myr havde vist drømt, at der kom nogle indtrængende! :mrgreen:

 

Uha, og Møffe er træt nu. Han besluttede sig for absolut ikke at sove på vejen hjem overhovedet og heller ikke mens jeg lige ordnede nogle godbidder ganske hastig og derefter skyndte os til træning (vi nåede det til tiden :mrgreen:).

 

Han fik lige mannet sig til at bevæge sig indenfor da det regnede dog :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, det glemte jeg helt, Møffe er ekspert i at finde legetøj :lol:

 

Jeg troede at jeg havde fjernet alt hvad de to bøller ikke skulle lege med, men på forunderlig vis lykkedes det Møffe at finde gammel og glemt legetøj i hækkene, i bedene og en enkelt cola flaske han stjal indenfor :lol:

 

Selv et gammelt kødben som Luna havde gravet ned i hendes kurv fandt han, ja og så en børste, som i mine øjne altså ikke var legetøj, men det mente Møffe bestemt at den ville være god til :lol:

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Hjemvendt at last!

 

Min navigator er i stykker, så den syntes, at den ville løbe tør for strøm og være uigenopladelig da jeg var halvvejs mod Køge ned mod Lonny :roll: Resultatet var, at jeg måtte lægge min tillid i de kort, jeg havde med, hvilket resulterede i, at jeg pludselig befandt mig i Herfølge. Ups... Om igen og tilbage og så kom jeg til at køre for lang - og måtte så vende om ved en afkørset to for sent for at køre tilbage :stupid:

 

Men tilgengæld fik jeg navigeret rigtig resten af vejen :mrgreen:

 

Hjem igen drillede nogle skilte til motorvejen til gengæld, så jeg pludselig lå i en forkert bane og måtte prøve at navigere tilbage hvor jeg kom fra - jeg kom så af motorvejen i Glostrup i stedet for Avedøre Havnevej :genert:

 

Jeg er håbløs uden navigatoren :oops:

 

Men ja, de er bare så gode sammen, de to :lun:

 

Og jeg og Lonny fik vist snakket hund. Og så lidt mere hund. Og så endnu mere hund :mrgreen: Fik vi egentlig snakket om andet? :hmm: Tror jeg ikke :genert: Men det var hyggeligt, og tak for chips, kage og cola (gud, hvor er vi sunde! :lol: )

 

Og Møffe og Luna fik både tumlet, hygge-nappet, trukket tov og fælles-tisset på en hundeseng :mrgreen:

 

Og derudover præsterede Møffe for første gang at tisse indenfor hos andre (end dyrlægen) - to gange! :evil: Først op ad sofaen - og så i Lunas hundeseng :megaked: Dumme kræ!

 

Så han kommer ikke til at være indenfor hos Lonny mere, medmindre han er under STRENG observation! :genert:

 

Og så er Luna SÅ sød, når hun sover :lun: Hun lå i havestolen, med hovedet lænet op ad armlænet, super cute - og så pludselig vågnede hun med et VRUF!

Det lille myr havde vist drømt, at der kom nogle indtrængende! :mrgreen:

 

Uha, og Møffe er træt nu. Han besluttede sig for absolut ikke at sove på vejen hjem overhovedet og heller ikke mens jeg lige ordnede nogle godbidder ganske hastig og derefter skyndte os til træning (vi nåede det til tiden :mrgreen:).

 

Han fik lige mannet sig til at bevæge sig indenfor da det regnede dog :mrgreen:

de er sku også svære at komme frem til den familie :lol::lol: uden navi havde vi hellere aldrig fundet det :lol:

 

forresten ... cujo har også kommet til at lette benet indenfor hos luna :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, gud ja, Møffe og alt Lunas legetøj...! :lol:

 

Du får vist din sag for på lørdag :mrgreen:

 

de er sku også svære at komme frem til den familie :lol::lol: uden navi havde vi hellere aldrig fundet det :lol:

 

Ja, og tænkt - af alle steder... Så var det MOTORVEJEN! Jeg for vild på :stupid: Ikke engang de der små landeveje, nej, MOTORVEJEN! :lol:

 

forresten ... cujo har også kommet til at lette benet indenfor hos luna :oops:

 

Er glad for at høre, at Møffe ikke er den eneste :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, gud ja, Møffe og alt Lunas legetøj...! :lol:

 

Du får vist din sag for på lørdag :mrgreen:

 

 

 

Ja, og tænkt - af alle steder... Så var det MOTORVEJEN! Jeg for vild på :stupid: Ikke engang de der små landeveje, nej, MOTORVEJEN! :lol:

 

 

 

Er glad for at høre, at Møffe ikke er den eneste :genert:

øhhh halååå kan lissom oss finde dårlig vej, og det var ikk kun fordi jeg var bagstiv:oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...