Hop til indhold

Vilya og Fåret på tur


Recommended Posts

Vi fik besøg af Tjalfe og Trine (Mosgaard) i dag og tog en tur til Flyndersø.... må jeg i øvrigt lige gøre opmærksom på, at jeg bor ca. 3 minutter fra Himlen? Det er altså lykke på højt plan, det her :mrgreen:

 

Trine var i øvrigt jævnt underholdende.... det er alligevel riiiimelig imponerende, hvor mange gange, man kan blive væk for sig selv på 3 timer :mrgreen:

 

Nå, men tog lidt billeder....

 

Tjalfe

 

DSC_0007.jpg

 

DSC_0022.jpg

 

DSC_0024.jpg

 

DSC_0026.JPG

 

DSC_0027.JPG

 

Jep - der er super smukt :lun:

 

DSC_0018.jpg

 

DSC_0020.jpg

 

Vilya

 

DSC_0045.JPG

 

DSC_0055.JPG

 

DSC_0057.JPG

 

DSC_0095.JPG

Og ja.... skyggen er dum :stupid:

 

DSC_0112.JPG

 

DSC_0119.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Og så et studie i Tjalfes ører :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0084.JPG

 

Kært barn har mange navne - Tjalfe har jo egentlig indetaget position som fåret når borderne og han har leget (eller når de har leget med ham...) men nu begynder vi at se tendenser til at Tjalfe prøver at imitere borderne... (se billedet over teksten....) :hmm:what to do, what to do...

 

Dette medfører så også at hans ører nu flyver rundt som propeller når han løber, fremfor bare at hoppe op og ned... så yndigt som vist... Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Årh smukke hunde:lun: Og smukt landskab.:-D

 

Jeg troede ikke du havde fået kameraet med? :-D

 

Og Fåret ser da ud til at være kommet sig fint efter sit lille møde med en bil, kan jeg se:-D

 

Ja pyha det var ellers lidt af en forskrækkelse der var ved at tage livet af MIG! Kom til med det samme v/ den 3. dyreklinik vi kom til, nok mest pga. mit udsende...:oops:

 

Men han tuller rundt og hygger sig, han er lidt mere træt end normalt, men kan men ruller rundt uden besvær, og laver nærmest flik-flak så snart han er i nærheden af vand:vedikke:... så han var vist utrolig heldig.

 

Hvor er Vilya heldig at have sit helt eget får :hjerte: ( og p.s. hej Mosgaard, tak for lift sidst jeg var i DK :mrgreen: )

 

Ja Tjalfe er sku et utrolig flot får!! Og han er stolt af det, nok mest fordi det er ensbetydende med at han har 4 tæver for sigselv til gengæld... :slem:

 

OG Pinpoynter, var jo slet ikke klar over at det var dig! Jamen selvtak, synes faktisk det var rigtig hyggeligt at høre om hvordan det hele foregår i forhold til hundepasning ovre ved dig! Håber du havde en god ferie herhjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Sikke nogle super billeder af to dejlige hunde :lun: :5up:

 

og for f.... hvor er hun ved at være en køn tøs din lille Vilya :hjerte:

 

Ved du hvad, det er slet ikke fair at poste sådan nogle gode billeder. Nu bliver jeg jo nøden til at gøre alvor af mine "trusler" om at købe en BC :shock::mrgreen: ... en mini Vilya når den tid kommer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

OG Pinpoynter, var jo slet ikke klar over at det var dig! Jamen selvtak, synes faktisk det var rigtig hyggeligt at høre om hvordan det hele foregår i forhold til hundepasning ovre ved dig! Håber du havde en god ferie herhjemme?

det var en deeejlig ferie, men de for kr 200,- bland selv slik jeg tog med hjem, fik nu hurtigt ben at gå på :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh smukke hunde:lun: Og smukt landskab.:-D

 

Jeg troede ikke du havde fået kameraet med? :-D

 

Og Fåret ser da ud til at være kommet sig fint efter sit lille møde med en bil, kan jeg se:-D

 

Jo, var lige "hjemme" (kommer jeg stadig til at kalde det :oops: men mon ikke det går over, når alle tingene er flyttet?) i lørdags og hente lidt vigtige sager - bl.a. min lillebitte bærbare, kameraet, min yndlingsmaskine (en krups røre-lækkerheds-maskine) og hundenes kurve :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...