Hop til indhold

Ozzie 6 år

Trei
 Share

Recommended Posts

Så blev Ozzie 6 år og i den anledning synes jeg at jeg vil vise hvordan hun på dagen fejrede sig selv med en af sine helt store hobbies; ruskning af legetøj. :mrgreen:

På billederne synes jeg at det virkelig skinner igennem hvor voksen og alvorlig hun er blevet - for ikke at tale om hvor smuk og feminin hun er, når hun virkelig går til den. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun altså bare smuk :hjerte:

Var det ikke dig der skrev, at folk tror hun er en stor hvalp - det kan jeg godt forstå :mrgreen:

Tillykke med hende.

Tusind tak.

Jo, folk gætter stort set altid på at hun er 1-2 år. :mrgreen: Kan faktisk ikke huske om der nogensinde er nogen, der har gættet hendes rigtige alder de sidste 4-5 år.

Ja, jeg kan jo kun sige som de andre, hvor er hun dog smuk :lun:

Hun ser absolut ikke ud til lige at være fyldt seks år, hun holder sig rigtig godt :hjerte:

Jeg håber, at I havde en fantastisk dag, og at der må komme mange flere af dem :-D

happy-birthday-005.gif

Taaark - og jo tak, vi havde en rigtig dejlig dag - fyldt med frøkenens yndlingsaktiviteter. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

En stor del af schæferens charme er netop, at de forbliver mentalt ..... øhm "meget unge" :lun:

Serie nr. 2 viser hvor smuk og dejlig frk. Ozzie er :hjerte: men billede nr. 2 og 6 i den første serie er ubetalelige :klap: :klap: :hjerte:

Helt enig! :klap:

:lun: Stort tillykke med fødselsdagen dejlige Ozzie :lun:

Himmelmøs fra Onkel Zigo :hjerte::hjerte:

og

hoppende tungeslask til Tante Ozzie fra Enzo

Taak til begge de smukke drenge. Og hvor ser hun ung ud på det første billede, der er hun vist kun en 3 år. :lun: Og se lige hvor flot et par de danner - både Ozzie og Zigo og Ozzie og Enzo. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites