Hop til indhold

Tandrensning.....


ridiger
 Share

Recommended Posts

Bubber skal for første gang i sit liv have renset sine tænder, hvilket jeg har fået meget ros for hos dyrlægen. Men jeg syntes at prisen for en tandrensning på 1.200 lyder dyrt :shock:

Hans tænder skal kun renses og der skal ikke trækkes nogle af tænderne ud. Alligevel er det medregnet i prisen fra dyrlægen. De sagde at det var standart med at man medregnede minimum 1 tandudtrækning med i prisen.:hmm:

 

Er det nomalt at det koster så meget??? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

men han fik også skyllet ører.

 

Det "plejer" jeg nu at få gratisk?

 

Møffe har fået skyllet ører én eller 2 gange.

 

Første gang fordi jeg skulle have vist hvordan man gjorde (var bange for at gøre noget forkert og synes at brugsanvisningen var meget dårlig) og anden gang mens han var bedøvet ifm. røntgen.. Men er dog ikke sikkert på den sidste :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det "plejer" jeg nu at få gratisk?

 

Møffe har fået skyllet ører én eller 2 gange.

 

Første gang fordi jeg skulle have vist hvordan man gjorde (var bange for at gøre noget forkert og synes at brugsanvisningen var meget dårlig) og anden gang mens han var bedøvet ifm. røntgen.. Men er dog ikke sikkert på den sidste :vedikke:

 

men Dumle skulle bedøves for at det kunne gøres... det skulle jo skylles helt op, det var helt inde så det var tæt på at trommehinden var sprængt :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hans tænder skal kun renses og der skal ikke trækkes nogle af tænderne ud. Alligevel er det medregnet i prisen fra dyrlægen. De sagde at det var standart med at man medregnede minimum 1 tandudtrækning med i prisen.:hmm:

 

Men hvad så hvis han ikke får trukket en tand ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvad så hvis han ikke får trukket en tand ud?

 

 

Det vil stadigvæk komme til at koste det samme, dyrlægen sagde at de kun trængte til at blive renset. Hun kunne godt se at der ikke skulle trækkes nogle ud.

Derfor syntes jeg også at prisen er noget dyr. Havde en forkert opfattelse om at det vil ligge i en prisklsse på 800-900 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil stadigvæk komme til at koste det samme, dyrlægen sagde at de kun trængte til at blive renset. Hun kunne godt se at der ikke skulle trækkes nogle ud.

Derfor syntes jeg også at prisen er noget dyr. Havde en forkert opfattelse om at det vil ligge i en prisklsse på 800-900 kr.

 

Det er nok narkosen der er dyr så. Og oveni den kommer selve tiden de arbejder så.

Kiggede lige på Kbh Dyrehospital, der ligger prisen på 2.000 for hund under 10 kilo.

 

Det kan ikke gå under sygeforsikring? Eller er tandrensning forebyggende? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok narkosen der er dyr så. Og oveni den kommer selve tiden de arbejder så.

Kiggede lige på Kbh Dyrehospital, der ligger prisen på 2.000 for hund under 10 kilo.

 

Det kan ikke gå under sygeforsikring? Eller er tandrensning forebyggende? :hmm:

 

Bubbers forsikring dækker ikke. da jeg som det første ikke har tandforsikring og tandrensning er forbyggende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...