Hop til indhold

Luna og Misja


Lonny
 Share

Recommended Posts

Karina og Misja kom på besøg i dag, og så skulle vi bare have alle tiders dag, grille og være i haven, og bare nyde sommeren...

 

Vi nåede heldigvis at gå en lang tur i skoven før regnen begyndte, men en halv time efter vi kom hjem og havde sat os i havestolene, begyndte det at regne, og det regnede resten af dagen :???:

 

Så i stedet måtte vi rykke indenfor, og dagen blev lidt kedelig for hundene, men begge hunde opførte sig eksemplarisk og fandt sig i at være sofahunde imens Karina og jeg så video og drak kakao :blink:

 

En anden plan vi havde var, at der i dag skulle tages nogle dejlige billeder af Luna og Misja sammen (Karina skulle bruge nogle billeder til en hjemmeside), men desværre blev billederne lidt kedelige, nu da hundene kun kunne være indendørs, men her får I alligevel lov til at se hvad der kom ud af det :-D

 

 

 

På trods af regnvejret, så så det ud til at tøserne hyggede sig :mrgreen:

 

736375-T600450.jpg

 

 

Smukke Misja :lun:

 

736371-T600450.jpg

 

 

Misja ligger i den midterste sofa, men hun er godt nok svær at se, og jeg fandt ud af hvor svært det er at tage billeder af sorte hunde...

 

736369-T600450.jpg

 

 

Luna som skødebarn :lun:

 

736372-T600450.jpg

 

 

Her lå hun på skødet af mig, godt gemt neden under sit yndlingstæppe, men hun havde da lige overskud til at give sin mor et kys :hjerte:

 

736374-T600450.jpg

 

 

Misja blev rigtig glad for vores sofa, sådan en 3-personers sofa giver gode muligheder for at flade ud :blink:

 

736373-T600450.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj, hvor synd at det regnede så meget og dermed ødelagde jeres planer :cry:

 

Det ser ellers ud til at hyggede jer godt alligevel :-D

 

Skønne billeder og smukke hunde - me like alot :hjerte:

 

Det var ærgeligt at det regnede så meget, men vi hyggede os nu alligevel, vi så nogle video'er og drak varm kakao, så dagen var absolut ikke spildt, og som du kan se på billederne, så så det ikke ud til at Misja eller Luna havde noget imod en dag på sofaen :lun:

 

Hyggeligt ser det ud, altså :lun:

 

Og I nåede jo da heldigvis at gå en god tur inden! :klap: Så det er jo ikke værst, ville give meget for at dele sofa med hunde :hjerte:

 

Du er altid velkommen igen, her må Møffe gerne komme i sofaen, så skal du bare komme en regnvejrsdag hvor vi kan sidde og se en masse film :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er simpelthen så sød og så smuk :hjerte:

 

Tak :lun:

 

Ville gerne have en stor udgave af min Karina engang om 17-18 år når hun er død :mrgreen: Men de er jo snart forbudt allesammen :cry:

 

Om 17-18 er de vel forhåbentlig alle sammen kommet til fornuft igen, og du kan få lige den hund du vil have :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Årh helt vildt med jeres mysse billede :lun::lun::lun: hvor er hun fin luna altså....

 

Tak, hun var også bare så kær, og jeg fik så mange møsser, at selvom Karina fumlede lidt med kameraet, så kunne hun sagtens nå at fange det :lun:

 

ærgeligt med vejret men lader da til jeres gå tur alligevel drænede dem lidt for energi de ser da ihvertfald temmelig afslappet ud hehe

 

Jeg tror nu også at de var meget godt tilfredse, som du selv siger, de så da sådan ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er altid velkommen igen, her må Møffe gerne komme i sofaen, så skal du bare komme en regnvejrsdag hvor vi kan sidde og se en masse film :blink:

 

Vi må prøve at organisere det :cool:

 

Hmmm, spændt på, om vi kan få overbevist Møffe om, at sofaerne er ok at hoppe op i - og om ikke han synes, de er meget for varme at befinde sig i, desværre :???:

 

Men håber, for kunne være så hyggeligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi må prøve at organisere det :cool:

 

Hmmm, spændt på, om vi kan få overbevist Møffe om, at sofaerne er ok at hoppe op i - og om ikke han synes, de er meget for varme at befinde sig i, desværre :???:

 

Men håber, for kunne være så hyggeligt :lun:

 

Ja, det kan selvfølgelig godt være at han syntes de er for varme, men det er da et forsøg værd :-D

 

Luna fik da mobbet Misja op i sofaen i går :blink: Hver gang Misja lagde sig på gulvet, så var Luna simpelthen nødt til at hoppe ned til hende og undersøge hvad hun lavede, for Luna ligger jo aldrig på gulvet, så hun syntes det var noget mærkeligt noget at gøre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nåede jeg så langt op til overfladen, at computeren blev tændt :oops::lol:

 

Jeg siger mange gange taark for en skøn og hyggelig dag, for både Misja og mig :banan: :vuf:

 

Det er jo den totale forkælelse og afslapning man bliver udsat for i jeres hjem, så skønt at man bare kan slappe af med fødderne oppe, mens regnen plasker ned derude :-D

 

Hi hi ja hende den bette tøs synes godt nok det var lidt for møstisk at Misja lagde sig på gulvet, og så for at SOVE!! :shock:

 

Nej-nej-nej det kan man altså ikke, man skal op i de bløde sofaer og man må også godt låne de bløde tæpper og det dejlige vamsede skind :lun:

 

Vi må håbe på tørvejr næste gang så vi kan være mere ude i haven, Misja kom da så langt at Luna fik en blid og prøvende lege-pote i hovedet efter at Luna havde forsøgt at tænde den gamle tøs mange gang :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nåede jeg så langt op til overfladen, at computeren blev tændt :oops::lol:

 

Jeg siger så mange gange taark for en skøn og hyggelig dag, for både Misja og mig :banan: :vuf:

 

Det er jo den totale forkælelse og afslapning man bliver udsat for i jeres hjem, så skønt at man bare kan slappe af med fødderne oppe, mens regnen plasker ned derude :-D

 

Hi hi ja hende den bette tøs synes godt nok det var lidt for møstisk at Misja lagde sig på gulvet, og så for at SOVE!! :shock:

 

Nej-nej-nej det kan man altså ikke, man skal op i de bløde sofaer og man må også godt låne de bløde tæpper og det dejlige vamsede skind :lun:

 

Ja, Luna forstod slet ikke det der med at ligge på gulvet :lol:

 

Jeg var rent faktisk lidt overrasket over hvor velvelligt Luna delte sine sovepladser, Misja fik både lov til at bruge hendes kurv og hendes lammeskind, Luna løftede ikke så meget som et øjenbryn :5up:

 

Vi må håbe på tørvejr næste gang så vi kan være mere ude i haven, Misja kom da så langt at Luna fik en blid og prøvende lege-pote i hovedet :blink:

 

Det var bare så sødt, nu har Luna i evigheder forsøgt at lokke Misja til at lege lidt, men indtil i går har hun bare fået kontant afvisning ved kasse et, men jeg tror altså også, at hvis de havde været ude i haven i går, så havde det lykkedes Luna at få Misja til at lege lidt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Luna forstod slet ikke det der med at ligge på gulvet :lol:

Sku da ikke noget at sige til med den fine ultrakorte pels Luna-tøsen har, så er gulvet da ikke noget godt sovested :lol:

 

Jeg var rent faktisk lidt overrasket over hvor velvelligt Luna delte sine sovepladser, Misja fik både lov til at bruge hendes kurv og hendes lammeskind, Luna løftede ikke så meget som et øjenbryn :5up:

Luna er en rigtig sød lille hund og de er begge to så fine til at aflæse og tilpasse sig for ikke at overskride den andens grænser, så det kan kun gå godt jo :5up:

 

Det var bare så sødt, nu har Luna i evigheder forsøgt at lokke Misja til at lege lidt, men indtil i går har hun bare fået kontant afvisning ved kasse et, men jeg tror altså også, at hvis de havde været ude i haven i går, så havde det lykkedes Luna at få Misja til at lege lidt :lun:

Jah, jeg tror også godt det skal lykkedes når udenoms pladsen, roen og tiden er til det :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kan selvfølgelig godt være at han syntes de er for varme, men det er da et forsøg værd :-D

 

Luna fik da mobbet Misja op i sofaen i går :blink: Hver gang Misja lagde sig på gulvet, så var Luna simpelthen nødt til at hoppe ned til hende og undersøge hvad hun lavede, for Luna ligger jo aldrig på gulvet, så hun syntes det var noget mærkeligt noget at gøre :lol:

 

Hehe, fnis, stakkels Misja! :lol:

 

Så håber jeg, at Luna kan få banket lidt sofa-manerer ind i Møffe :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...