Gæst Ida Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Ja. Det er måske kun mig der har dette evindelige problem, men når Sofus går og snuser hvilket han gør meget, ja så slæber han hundetegnet hen af jorden. Dette resulterer i at jeg er nødt til at skifte hans hundetegn ud ca. en gang om måneden for at man kan læse tlf. numrene, og det er jeg ved at være godt træt af. Derfor efterlyser jeg et råd om hvad jeg så evt. kan gøre, er der nogen steder man kan købe hundetegn med ekstra dyb gravering, eller nogen der har nogle andre forslag ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Man kan købe sådan nogle adresse-tønder, de er lavet til at man lægger en seddel indeni, måske det kunne være en ide? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Man kan købe sådan nogle adresse-tønder, de er lavet til at man lægger en seddel indeni, måske det kunne være en ide? Sådan nogle har jeg haft, man kan få dem både i metal og i plastik og de holder til regnvejr og dem i metal jeg har haft, holdt også til en svømme tur - men om de ikke også lader sig slide op af at blive slæbt hen ad asfalt, ved jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Der står at der er livslang garanti på graveringen, og det gælder også de nadre af den slags i Hundetegns kategorien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeg havde også det problem, og da jeg har mange hunde, kunne det nemt blive dyrt,men jeg er gået over til at købe mine skilte hos MGHund, de er meget dybt prægede med sort farve i. Jeg har ikke haft brug for, at skifte nogen af dem ud endnu. MGhund.dk Hundetegn incl. gravering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeg synes at have set nogle hundetegn der blev sat på halsbåndet - ligesom en plade :hmm: Hvis det skraber imod jorden var det måske en mulighed... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst emillos Besvaret September 29, 2010 Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 Der står at hundetegnene på bigbullies.dk er slidstærke - men om det passer ved jeg ikke. Måske det var et forsøg værd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts