Gæst mortilseks Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hej alle jeg faldt lige over dette hundeforum da jeg søgte efter en mops tæve til min Basse herhjemme. Så vil da lige sige Hej og lure lidt herinde. Jeg hedder Tina er 39 år og mor til 6 børn i alderen 3-10 år og bor i Roslev Jeg er hjemmegående Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hold da op, der må være en hel del at se til med alle de børn :slem: Velkommen til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hej alle jeg faldt lige over dette hundeforum da jeg søgte efter en mops tæve til min Basse herhjemme. Så vil da lige sige Hej og lure lidt herinde. Jeg hedder Tina er 39 år og mor til 6 børn i alderen 3-10 år og bor i Roslev Jeg er hjemmegående HOLY CRAP! Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Velkommen til :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mortilseks Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 :-Dtak skal i have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Velkommen til. Håber du bliver glad for at færdes herinde . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mortilseks Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 tak skal du have det er jeg sikker på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hej og velkommen Håber du bliver lige så glad for at "være her" som jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mortilseks Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Hej og velkommen Håber du bliver lige så glad for at "være her" som jeg. tak skal du have synes det er en dejlig side i hvert fald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Velkommen til herinde:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mortilseks Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Tak skal du have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mortilseks Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 tusinde tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts