Drentsche Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Ikke et spørgsmål om sekundering, men bare lige et lille glædesindlæg. Min münsterländer tog fin stand idag, som han plejer, men idag var lidt anderledes, min pointer sekunderede :5up:, det har han ikke gjort før, så jeg var mega glad, og det er jo altid et smukt syn, en hund i stand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Selvom jeg ikke har forstand på det (overhovedet), så lyder det da bare totalt fedt! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Aj hvor fedt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 tillykke - men hvad er en sekundering? at han tager stand fordi den anden tager stand? eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Jeg synes jeg engang har hørt at det er når første hund har taget stand, så tager anden hund enten også stand eller smider/sætter sig ned fra afstand.. For ligesom ikke at være to-på-en fugl og for ikke at gå i vejen for første hund. Edit: Tror ikke det er en nem ting at lære en hund, så at den selv tilbyder det er jo super! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Ja det er når den ene hund tager stand, og makkerhunden tager stand bagved, og "respekterer" den første hunds stand. Min den lille ( münsterländeren ) gjorde det da han ikke var ret gammel, men jeg har ikke set det længe, han er altid den første, henne ved fuglen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts