Gæst immer Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 hej jeg hedder Susanne og jeg er 32 år. Jeg er mor til 5 dejlige børn, er gift og bor i Thy og vi har en lille dejlig hund som hedder Bella. Bella er en cavalier king charles og vi knus-elsker hende allesammen. Bella har lige haft et kuld hvalpe og vi har sagt farvel til den sidste hvalp idag... det var :megaked: det er første gang bella har haft hvalpe og det har været en STOR fornøjelse at have hvalpe i huset og det er bestemt ikke sidste gang vi prøver det. Jeg glæder mig til at kikke lidt rundt herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Velkommen til :banan::klap::banan::klap: Håber du bliver glad for dette forum! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Velkommen til forummet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mussen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 - også et stort velkommen hertil fra mig:vinken: Hilsen Lotte - "Mor til Musse, chihuahua med 3 dejlige hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Velkommen til, er også helt ny herinde:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts