Gæst freya3010 Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Her er så lidt billeder af min pind-prinsesse.... Mere pels ønskes:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Jeg ser frem til at hun får denne pels igen:lun:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Syntes nu stadig at hun er super lækker Men kan da godt se at hun mangler lidt pels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Synes faktisk hun er rigtig flot, sådan vild-agtig på den gode måde, me like Så kan udstillingsdommerne sige, hvad de vild! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Synes faktisk hun er rigtig flot, sådan vild-agtig på den gode måde, me like Så kan udstillingsdommerne sige, hvad de vild! HELT enig!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Tænkte nok at du løj da du sagde, at Freya ikke er særlig smuk for tiden. Enig med Bernerazuro:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Jeg synes hun er meget smukkere med mindre pels:hjerte: -er ikke så meget til overdrevet vamsethed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Hun er da stadig totalt smuk! Og meget, meget ren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Havde du ikke vist de sidste billeder, ville jeg ikke have fattet, hvad du snakkede om Hun er ufattelig smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Tusind tak for opmuntringen og de søde ord allesammen. Jeg synes nu stadig at jeg savner alt hendes underuld..... det ligger i øjeblikket i fulgereder i haven:lol: Men heldigvis er eksteriør jo ikke alt... hun er jo stadig Freya.. og den samme vanvittig vidunderlige lille skat:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 enig med PP :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 enig med PP :5up: Me too... hun er super lækker at se på. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Tja, jeg synes hun er VIDUNDERLIG:lun: Utrolig smuk, om hun så har lidt eller meget pels... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Jeg synes hun er helt utroligt smuk - også selvom hun ikke er i fuld pels. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Super lækker pige:lun:. Synes hun ser dejlig ud - men og uden underuld:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Tusind tak allesammen... hvor er i søde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Freya er altså en smuk lille sag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts