Gæst Frigga Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 (rettet) Dejlige Laki søger ikke længere nyt hjem - for han bliver hos os :klap: Men tak til alle jer, der viste jeres støtte i tråden på et tidspunkt, hvor der ikke var andet end ondt i maven, tårer og frustration. Redigeret September 6, 2010 af Frigga Bliver hvor han er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Øhm... Hvad er det nu lige han hedder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Laki - og jeg ville så gerne kogevaske ham mindre, for han er godt nok lækker at se på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Nårh, hvor er lille Laki bare nuser Hvis jeg ikke lige tilfældigvis havde en omplaceringshund i forvejen på 1½ år, og ikke kun boede i en lejlighed - tjaeh, så kunne du nemt have overtalt mig, for han er ski godt nok kær...:hjerte: Håber inderligt I finder et godt hjem til Laki og da helst i Odense, så vi måske stadig får mulighed for at se ham? Kan jo se, at han allerede har truffet både Skipper og Duffy Held og lykke....håber Laki får en dejlig fremtid i et nyt hjem sammen med en anden dejlig hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Åååååååååååårh :hjerte: NEJ det går ikke :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Hvor er han bare skøn . Held og lykke med at finde det helt rigtige hjem til ham . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Skipper fra billede 4 vil gerne skrive under på at Laki er en meget sød og rar hund som også godt kan lege med irriterende hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Laki er bare så charmerende... Held og lykke til ham :hjerte: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Barney Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Nååårh hvor er han nuser :klap: Vi har godt nok lige haft debatten om hvorvidt Barney skal have en legekammerat, men vi er ikke nået til en endelig beslutning om hvorvidt det er realistisk for os.. Men måske vender vi tilbage en af dagene hvis vi kommer frem til noget godt, for jeg har altså en eller anden indre lyst og trang til at vi skal have en vap mere, og vil så gerne gøre en god gerning samtidig Iiiih altså.... Kunne det dog ikke bare være en KÆMPEHUND så jeg slap for overhovedet at overveje det:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Ihhhh Frigga for helvede, det gør mig så ondt at læse :cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Hvor er jeg ked af at læse I skal af med ham. Selvom Gracie og jeg kun har mødt ham et par gange, fik jeg indtryk af at han var en en glad hund med et dejligt temperament. Håber separationsangsten kan kureres ved at han får et hjem med en anden hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Frigga, hvor er det synd for jer, og for Laki, at det ikke fungerer. Det var så spændende at følge hans tur fra Grækenland og hjem til jer, så det er virkelig sørgeligt, at han ikke trives. Men, øhm, har I overvejet at få en hund mere...?? :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 åh nej, hvor gør det mig ondt at høre, at det ikke var muligt med den pokkkers seperationsangst Håber I finder et rigtig godt og dejligt og helt igennem perfekt hjem til ham! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Ej Frigga det er jeg ked af og høre, håber i finder et godt sted til ham. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Ihhhh Frigga for helvede, det gør mig så ondt at læse :cry: Helt enig! Jeg håber virkeligt I finder et rigtig godt hjem til Laki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Hermed er tråden lukket - jvf. første indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Hvor fedt :banan: Jeg tænkte lige på jer forleden, men fik ikke lige skrevet og spurgt. Går det bedre m/hans alene-hjemme-problem (hvis jeg husker rigtigt?)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Hvor fedt :banan: Jeg tænkte lige på jer forleden, men fik ikke lige skrevet og spurgt. Går det bedre m/hans alene-hjemme-problem (hvis jeg husker rigtigt?)? JA! Han har ikke nogen problemer overhovedet mere :banan:Lige pludselig ud af intet så begyndte træningen at virke. Rigtig dejligt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 JA! Han har ikke nogen problemer overhovedet mere :banan:Lige pludselig ud af intet så begyndte træningen at virke. Rigtig dejligt :klap: Fantastiskt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Det var da den dejligste nyhed. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 hvor dejligt at høre! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Det kunne da bare ikke være bedre!! Tillykke, og rigtig godt gået med tålmodigheden og træningen. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jaaaaaaaaaaaaaahhhh :banan: Det er jeg helt lettet over at læse.. Hvad har gjort forskellen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jaaaaaaaaaaaaaahhhh :banan: Det er jeg helt lettet over at læse.. Hvad har gjort forskellen? Min teori er at Laki har hørt et rygte om at vi overvejede om skipper skulle have ham som kæledyr :hmm:så ville han trods alt hellere være alene hjemme Ej undskyld Frigga det skyldes vist en masse hårdt arbejde fra jeres side :klap:og jeg er så glad på jeres vegne! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 - Stort tillykke, hvor må det være dejligt for jer, at kunne beholde jeres skønne hund..:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts