Gæst Frigga Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Min teori er at Laki har hørt et rygte om at vi overvejede om skipper skulle have ham som kæledyr :hmm:så ville han trods alt hellere være alene hjemme Ej undskyld Frigga det skyldes vist en masse hårdt arbejde fra jeres side :klap:og jeg er så glad på jeres vegne! :banan: Jeg vil slet ikke udelukke, at det var truslen om at skulle blive en legesyg labradors kæledyr, der fik ham til at tage sig sammen Tja, jeg ved det heller ikke. Vi havde jo opgivet Måske fordi vi tog en god pause fra træningen, måske fordi vi var mere afslappede omkring det, da vi jo egentlig have opgivet, måske fordi han endelig faldt fuldstændig til, jeg ved det vitterligt ikke. På et tidspunkt i løbet af vores træning gik det op for mig, at han slet ikke havde seperationsangst længere, og det mere lignede at han ikke "gad" være alene og så kom aktivitetskassen på banen, og den gjorde en stor forskel i hvert fald. Men hvad der gav det endelige resultat...den hemmelighed tager Laki sig vist med i graven. Men han er også virkelig rykket hurtigt, da det virkelig gjaldt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg vil slet ikke udelukke, at det var truslen om at skulle blive en legesyg labradors kæledyr, der fik ham til at tage sig sammen Tja, jeg ved det heller ikke. Vi havde jo opgivet Måske fordi vi tog en god pause fra træningen, måske fordi vi var mere afslappede omkring det, da vi jo egentlig have opgivet, måske fordi han endelig faldt fuldstændig til, jeg ved det vitterligt ikke. På et tidspunkt i løbet af vores træning gik det op for mig, at han slet ikke havde seperationsangst længere, og det mere lignede at han ikke "gad" være alene og så kom aktivitetskassen på banen, og den gjorde en stor forskel i hvert fald. Men hvad der gav det endelige resultat...den hemmelighed tager Laki sig vist med i graven. Men han er også virkelig rykket hurtigt, da det virkelig gjaldt. Det er jo intet mindre end fantastisk - så skal Motor og din lille fis altså også snart mødes, så jeg kan fortælle ham hvor dygtig han er :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Eeii hvor pragtfuldt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 I told you so... Tillykke med at I nu kan beholde jeres (nu på alle måder) fantastisk hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 ej havde slet ikke nået at læse tråden - troede ikke det handlede om søde Laki :stupid: Men hvor er det dejligt, at han bliver hos jer - så nu tager jeg det som en lille solstråle historie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Jeg vil slet ikke udelukke, at det var truslen om at skulle blive en legesyg labradors kæledyr, der fik ham til at tage sig sammen Tja, jeg ved det heller ikke. Vi havde jo opgivet Måske fordi vi tog en god pause fra træningen, måske fordi vi var mere afslappede omkring det, da vi jo egentlig have opgivet, måske fordi han endelig faldt fuldstændig til, jeg ved det vitterligt ikke. På et tidspunkt i løbet af vores træning gik det op for mig, at han slet ikke havde seperationsangst længere, og det mere lignede at han ikke "gad" være alene og så kom aktivitetskassen på banen, og den gjorde en stor forskel i hvert fald. Men hvad der gav det endelige resultat...den hemmelighed tager Laki sig vist med i graven. Men han er også virkelig rykket hurtigt, da det virkelig gjaldt. SUPER! Det er virkelig dagen's gode nyhed (...og ja, jeg ved godt at det nu er en gammel nyhed, men har først lige set den) :slem: Stort tillykke med jeres indsats - nu håber jeg at I og Laki får rigtigt mange, gode, dejlige år sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Lonny, jeg kan ikke svare dig, for din indboks er fyldt. Typisk mig, jeg glemmer altid at tømme den :stupid: Men du behøver altså ikke svare mig, det er helt op til dig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Nej, jeg er slet ikke nysgerrig nu :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Nej, jeg er slet ikke nysgerrig nu :hmm: Det var ikke noget, jeg spurgte bare om noget, og så fortrød jeg, Frigga valgte så alligevel at svare, men på pb fordi jeg slettede spørgsmålet Og så er det jo ikke alt der vedrører din lille næse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Nej, jeg er slet ikke nysgerrig nu :hmm: Slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 -slettet- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Det var ikke noget, jeg spurgte bare om noget, og så fortrød jeg, Frigga valgte så alligevel at svare, men på pb fordi jeg slettede spørgsmålet Og så er det jo ikke alt der vedrører din lille næse :blink: Jeg erklærer såmænd bare at jeg er nysgerrig Laki vedrører da min lillebitte næse, sødeste smukkeste Laki :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Slettet Jeg ville slette det, hvis jeg var dig. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 (rettet) slettet Redigeret September 30, 2010 af Missing Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Således gjort, men jeg forstår ikke helt hvorfor? Ideen er vel, at flest muligt skal kunne se og hjælpe... Fordi at folk vel selv må bestemme hvad de vil have hjælp til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Okay, vidste ikke, at det var noget, der kunne blive et problem herinde. Har også slettet den sidste, hvis du så sletter det i quotet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Det lader til at den her tråd gik hen og blev meget mystisk med en masse slettede indlæg, og det beklager jeg. Jeg bad Lonny om at slette sit indlæg om at Laki var på dba.dk igen, men jeg kan godt se, at det blev noget rod udelukkende fordi jeg gerne ville undgå at Lakis annonce blev nævnt. Jeg har med vilje ikke nævnt det herinde at Laki igen søgte nyt hjem. Beslutningen om at omplacere Laki har kostet os rigtig mange tårer, og jeg har ikke haft brug for at få den triste situation udbasuneret overalt, men har haft brug for et enkelt frirum, nemlig HF, hvor jeg stadig har kunnet lægge billeder op af Laki, skrive om ham og bare have lov til at nyde den sidste tid med ham. Nå, men faktum er, at Laki simpelthen ikke fungerer uden andre hunde, kort sagt. Vi var virkelig lykkelige, da alene-hjemme-problemerne forsvandt, men lykken varede kort, for vi stod bare stadig tilbage med en hund, der ikke trivedes som ene-hund. Vi kunne sagtens have ignoreret det, men valgte at tage den tunge beslutning og omplacere ham. Til dem, der har fulgt med i tråden: Laki har fundet et nyt og dejligt hjem. Hvis I vil vide mere om det, skal I være velkomne til at skrive til mig. Jeg vil ikke skrive om det her, da folk involveret i arbejdet omkring græske hunde uberettiget har følt ejerskab over Laki og været rigtig ubehagelige og blandet sig via emails og telefonopkald. Vi vil savne ham uendelig meget, men han er kommet et godt sted hen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 :ae: til jer, hvor må det være hårdt. Men dejligt at høre, at lille, skønne Laki har fundet et godt, nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvor er det godt at han har fundet et nyt hjem :ae: Og I kunne jo ikke vide at han ikke havde det godt uden andre hunde, så jeg syntes det er en god beslutning, at I har fundet et hjem til ham hvor han kan få selskab. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Det må have været en hård tur for jer :ae: men dejligt at hører at i har fundet ham et godt hjem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Det er dejligt at høre, at Laki har fundet sig et godt hjem. Jeg kan godt forstå, at det har været en svær beslutning for jer :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvor må det være hårdt for Jer :ae: Føler virkelig med jer :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Føler med jer :ae: Det er aldrig sjovt at måtte omplacere sin hund - heller ikke selvom det er til hundens bedste, så er det rigtig hårdt alligevel.. Men dejligt at han har fundet et dejligt hjem med andre hunde :hjerte: i kunne jo ikke vide at han ikke fungerede som enehund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts