Hop til indhold

Eddie søger nyt hjem akut!!!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

  • Svar 282
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

... undskuld ... sidder lige og tuder:

 

Jeg har lige ringet Eddies ejer op: han bliver aflivet hvis han ikke er afhentet på onsdag :megaked:

 

Fuck ... jeg laver aldrig aldrig aldrig hvalpe mere :megaked:

 

For midlertidigt, er der MÅSKE en lille mulighed her, hvis alt bliver betalt ifm. Eddie..

 

Har lige snakket med min mor og hun virkede ikke 100% afvisende (men hav nu ikke de største forhåbninger, mangler stadig at snakke med min far og hun har ingenlunde sagt 100% ja). Dog spørger hun, hvorfor han ikke kan blive afleveret på et internat.

 

Jeg kommer til at stå for det 100%, altså, udover selvfølgelig det, som andre i husstanden er nødsaget til at deltage. Min far har lidt svært ved ikke at være hård i tonen, når hunden/hvalpen "bliver lidt for meget", men aldrig fysisk.

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hvor er i søde, men tage fri for at passe en andens hvalp, det er altså alt for meget Buddha!

 

Internat, jeg hader bare tanken om at en af mine hvalpe skal et sådanne sted, men ja det bliver også det jeg vil foreslå hende - hvis det ikke lykkes at finde et aflastningshjem.

 

... men for pokker jeg har det ikke særlig sjovt lige nu, orker næsten ikke tanken om at tage afsted til agility om et par timer. Risikere bare at vræle, når jeg skal spørge mine "hold-kammerater" om hjælp :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

[ATTACH]31797[/ATTACH]

 

Undskyld mig er det den her lille fyr de nu vil aflive :shock:

 

Håber virkeligt at du finder en løsning, for det er da ikke til at bære :cry: jamen hvor meget kan han have nået at lave af ballede, hvor gammel er han lige :genert:

 

Ja jeg kan desværre ikke hjælpe, men krudser alt jeg kan for at han kommer andet sted hen

Link til indlæg
Del på andre sites

For midlertidigt, er der MÅSKE en lille mulighed her, hvis alt bliver betalt ifm. Eddie..

 

Har lige snakket med min mor og hun virkede ikke 100% afvisende (men hav nu ikke de største forhåbninger, mangler stadig at snakke med min far og hun har ingenlunde sagt 100% ja). Dog spørger hun, hvorfor han ikke kan blive afleveret på et internat.

 

Jeg kommer til at stå for det 100%, altså, udover selvfølgelig det, som andre i husstanden er nødsaget til at deltage. Min far har lidt svært ved ikke at være hård i tonen, når hunden/hvalpen "bliver lidt for meget", men aldrig fysisk.

Han er SÅ sød og på mange måder en blid/blød (?) hvalp, meget intelligent og meget aflæsende og om jeg af egen lomme skal betale dig for at have ham i pleje, så gør jeg det - det skal du ikke være i tvivl om Rikke - og pengene har jeg.

 

Du vil have den rette indsigt i hans behov og om-træning tror jeg, nu jeg har mødt dig og din far vil få alletiders mulighed for, at lære hans blide side at kende.

 

Jeg krydser fingre af hele mit grædefærdige hjerte, mand jeg kan ikke ha dette her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i søde, men tage fri for at passe en andens hvalp, det er altså alt for meget Buddha!

 

Internat, jeg hader bare tanken om at en af mine hvalpe skal et sådanne sted, men ja det bliver også det jeg vil foreslå hende - hvis det ikke lykkes at finde et aflastningshjem.

 

... men for pokker jeg har det ikke særlig sjovt lige nu, orker næsten ikke tanken om at tage afsted til agility om et par timer. Risikere bare at vræle, når jeg skal spørge mine "hold-kammerater" om hjælp :cry:

 

Næh, så kan jeg jo passende få øvet alene hjemme med Motor nu hvor manden snart starter nyt job.

Det er betalt ferie, så jeg taber ikke penge eller noget på det :-)

 

Finder du ikke andet, så skal jeg hjertens gerne passe på ham i 2 uger. Hellere det end at du aldrig avler hvalpe mere og græder resten af året :ae: Selvfølgelig skal bullerbassen ikke aflives!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i søde, men tage fri for at passe en andens hvalp, det er altså alt for meget Buddha!

 

Internat, jeg hader bare tanken om at en af mine hvalpe skal et sådanne sted, men ja det bliver også det jeg vil foreslå hende - hvis det ikke lykkes at finde et aflastningshjem.

 

... men for pokker jeg har det ikke særlig sjovt lige nu, orker næsten ikke tanken om at tage afsted til agility om et par timer. Risikere bare at vræle, når jeg skal spørge mine "hold-kammerater" om hjælp :cry:

 

Jeg hentede vores forrige hund på internat, kan godt forstå du hader tanken, men freja bor stadig i vores hjerter, vi fik 8 gode år med hende, hun blev 10,5 år.

Vi er da taknemmelige for at hun ikke fik sprøjten, og vi fik glæden af hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i søde, men tage fri for at passe en andens hvalp, det er altså alt for meget Buddha!

 

Internat, jeg hader bare tanken om at en af mine hvalpe skal et sådanne sted, men ja det bliver også det jeg vil foreslå hende - hvis det ikke lykkes at finde et aflastningshjem.

 

... men for pokker jeg har det ikke særlig sjovt lige nu, orker næsten ikke tanken om at tage afsted til agility om et par timer. Risikere bare at vræle, når jeg skal spørge mine "hold-kammerater" om hjælp :cry:

 

Kan godt forstå, at du hader internatstanken! Gør jeg også selv!

 

Han er SÅ sød og på mange måder en blid/blød (?) hvalp, meget intelligent og meget aflæsende og om jeg af egen lomme skal betale dig for at have ham i pleje, så gør jeg det - det skal du ikke være i tvivl om Rikke - og pengene har jeg.

 

Du vil have den rette indsigt i hans behov og om-træning tror jeg, nu jeg har mødt dig og din far vil få alletiders mulighed for, at lære hans blide side at kende.

 

Jeg krydser fingre af hele mit grædefærdige hjerte, mand jeg kan ikke ha dette her.

 

Hvor er du sød, tak! :kys:

 

Må prøve at se, hvad mine forældre siger i aften.

 

Dog, aussies for ever, hvis du stoler på mig og mine forældre siger ok - så bliver det først fra d. 6. sept., det andet vil næsten være for meget for selv den sejeste lille hvalp, med 2xsølvbryllup og udstilling!

 

Men jeg garanterer ikke for et ja fra dem...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt forstå, at du hader internatstanken! Gør jeg også selv!

 

 

 

Hvor er du sød, tak! :kys:

 

Må prøve at se, hvad mine forældre siger i aften.

 

Dog, aussies for ever, hvis du stoler på mig og mine forældre siger ok - så bliver det først fra d. 6. sept., det andet vil næsten være for meget for selv den sejeste lille hvalp, med 2xsølvbryllup og udstilling!

 

Men jeg garanterer ikke for et ja fra dem...!

 

Så kan jeg have ham indtil da. Mine underboer kommer først hjem d. 1. og derfra har jeg så en uge:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hentede vores forrige hund på internat, kan godt forstå du hader tanken, men freja bor stadig i vores hjerter, vi fik 8 gode år med hende, hun blev 10,5 år.

Vi er da taknemmelige for at hun ikke fik sprøjten, og vi fik glæden af hende

Jeg har også haft internats hund, de var åbne og ærlige om ham så meget de nu vidste om ham og han var hos mig til hans allersidste tur.

 

Jeg forstår dig godt, at du ikke bryder dig om tanken :ae:, men DB's internat i Roskilde kunne jeg godt finde på at finde hund fra igen og det tror jeg der er mange som kan (også fra andre internater, selvfølgelig).

 

I mangel af andre muligheder - hvis det kommer dertil, er det dog en mulighed som er bedre end at han skal ende hans liv nu, bare for det der! :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ALT andet glipper, kan han være her i en kort periode, men det vil være ren opbevaring, jeg har ikke overskudet til alene hjemme træning med videre, oven i de 4 jeg har i forvejen. Så det vil helt klart være bedst at finde en anden løsning, heldigvis ser det jo også ud til at det skulle kunne lade sig gøre.

 

Men aflives skal han i hvert fald ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men aflives skal han i hvert fald ikke!

:5up:

 

Det ville være helt grotesk af skulle aflive en lille sund dreng, der i mine ører bare lyder som en livsglad fyr, der desværre har fået en rigtig skidt start i det der skulle have været hans hjem i mange år frem!

 

Jeg krydser alt hvad jeg har for at han finder et dejligt hjem der forstår at træne ham efter alle kunstens regler :blink:

(Du har vel allerede spurgt dine "hold-kammerater" om de ikke har mod på en lille ny ????)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...