Trei Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Arj det er ret svært her at afgøre om det er Bo eller Luna der er mest sej (se, denne gang huskede jeg at skrive sej istedet for kær ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Arj det er ret svært her at afgøre om det er Bo eller Luna der er mest sej (se, denne gang huskede jeg at skrive sej istedet for kær ). Det tror jeg at Bo sætter pris på Men de var nu ret kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Nu er jeg alene med Bella, men kender godt "problemet" fra Mormor. Hun kan bede Bella om, at sitte og Bella dækker, men det er jo sååå sødt, at hun lige skal have en godbid :stupid: Nu har jeg bedt Mormor om altid, at sige dæk, som er det første Bella gør, så får hun da ikke belønning for noget forkert. Har da også lige måtte forklare Mormor, at Bella godt kan høre og det ikke hjælper, at råbe kommandoen til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Arkiveringsalf Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Haha, i har jo bare ikke organiseret tingene godt nok Vi har en tavle i gangen og der står alt hvad der er værd at vide:) Kommandoer, hvad man må og ikke må andet der er specielt vigtigt. Så har vi en mappe hvis tossedrengen skulle få lyst til at træne rigtigt - men tror ikke det bliver relevant. Nu har han jo heldigvis haft hund før, så han er ikke helt blank Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts