Gæst Findus Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Molly og Duffy havde playdate idag og som det ses fik de leget en masse - endda nok til at Duffy tabte sin første tand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Hvor er de søde sammen hihi skipper har også lige rendt rundt med en vandflaske i munden, den så sjovt nok noget mindre ud end når molly har fat i en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Iiiih nogen prrragtfulde billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 sikke nogen fine piger :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Nåååhhhh hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 ps. må også lige komplimentere duffys fine pels - nu har jeg efterhånden lagt mærke til, at hun altid ser sådan ud på alle billeder. er det noget du gør til ære for fotografen? eller børster du bare rigtig tit? eller ser hun altid sådan ud, helt au naturel? for så er vi godt nok misundelige! min löwchen er noget mere bohemeagtig (/tottet ...) at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 søster lagkage skrev: ps. må også lige komplimentere duffys fine pels - nu har jeg efterhånden lagt mærke til, at hun altid ser sådan ud på alle billeder. er det noget du gør til ære for fotografen? eller børster du bare rigtig tit? eller ser hun altid sådan ud, helt au naturel? for så er vi godt nok misundelige! min löwchen er noget mere bohemeagtig (/tottet ...) at se på Tak for komplimenten :blink: Jeg friserer hende nu kun én gang dagligt og synes egentlig det holder rimelig længe, når hun er blevet friseret... Hun kan godt blive mere tottet at se på end lige her på billederne, men har ikke bevidst friseret hende før hun blir fotograferet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Sikke nogle dejlige billeder, de ser godt nok ud til at have haft det sjovt, vi får da både set det fornemmeste gebis, og en hund der er ved at miste foden i det fine gebis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret December 1, 2011 Rapporter Share Besvaret December 1, 2011 Fandt lige denne tråd, hvor var de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 1, 2011 Rapporter Share Besvaret December 1, 2011 Hi hi hi, hvor er de gode sammen. :klap: :lun:Et par af billederne ser helt draaaaabelige ud. :lol:Er sikker på de to tøsepiger har en fest. :banan: :hjerte:(Er også lidt misundelig - piv, piv - Smilla leger ikke rigtigt længere, synes jeg. :hmm: Kun lidt, når hun er i løbetid ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret December 2, 2011 Rapporter Share Besvaret December 2, 2011 FrkSmilla skrev: Hi hi hi, hvor er de gode sammen. :klap: :lun:Et par af billederne ser helt draaaaabelige ud. :lol:Er sikker på de to tøsepiger har en fest. :banan: :hjerte:(Er også lidt misundelig - piv, piv - Smilla leger ikke rigtigt længere, synes jeg. :hmm: Kun lidt, når hun er i løbetid ) Billederne er også fra de var hvalpe Ved faktisk ikke om de ville lege i dag, er længe siden de har set hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts