Hop til indhold

Koda & Chiva's


Linda
 Share

Recommended Posts

Koda & Chivas træner ofte sammen i lydighed, nu de så begyndt at snuse lidt til Agility så vi prøver at være de flittige kursiter og træner lektier hehe og på forskud :engel:

 

Fik taget lidt billeder af dem den anden dag og ville dele em med jer andre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flotte billeder og flotte hunde!

 

Og så var jeg altså flad af grin, da jeg så det her, han ser sq da totalt klog, fræk og bandit-agtig ud! Én der meget snart kunne komme med et snedigt udtænkt påfund af den knap så velopdragne slags :slem:

 

31880d1283035032-koda-chivas-p8266453.jpg

 

 

Årh ja sagde du lømmel hehe Koda er ved at blive en rigtig mand, men han laver dog ikke så meget ballade hehe, han er lidt en dukse dreng :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hvor det det nogle dejlige billder, og hvor er Chivas og Koda bare nogle smukke hunde. Dem bliver jeg aldrig træt af at se på, så kom endelig med flere billeder.:lun:

 

Gracie og jeg er også begyndt til agility, dvs. FØR agility. vi har været der 2 gange og skal først træne opå forhindringer i næste måned.

Så vi springer ikke over hvor gærdet er lavest.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...