Drentsche Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Alle jer der træner LP, hvor køber i næsepindene henne ? Og hvordan får man dem gjort neutrale, mht. duft spor, skal man bruge et nyt sæt hver gang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Jeg laver dem selv ud af lister som jeg køber i tømmerhandlen (Silvan eller lign.). Ellers kan man købe dem hos Hund & Træning. Jeg bruger dem uden fært (altså ikke den der bærer min fært) mange gange og sørger for at samle dem op med en pølsetang. Dem som jeg afsætter fært på bruger jeg maks. 3-4 gange. Man kan vist skolde dem og fryse dem for at fjerne fært, men de er heldigvis ikke så dyre, så jeg skifter dem altså bare ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Jeg laver dem selv ud af lister som jeg køber i tømmerhandlen (Silvan eller lign.). Ellers kan man købe dem hos Hund & Træning. Jeg bruger dem uden fært (altså ikke den der bærer min fært) mange gange og sørger for at samle dem op med en pølsetang. Dem som jeg afsætter fært på bruger jeg maks. 3-4 gange. Man kan vist skolde dem og fryse dem for at fjerne fært, men de er heldigvis ikke så dyre, så jeg skifter dem altså bare ud. Enig - man får mange ud af en 3 meter liste :5up: Et tip sav 2 lister ad gangen i en skærekasse, hold listerne sammen med gummibånd, så går det hurtigt og pindene bliver helt lige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Enig - man får mange ud af en 3 meter liste :5up: Et tip sav 2 lister ad gangen i en skærekasse, hold listerne sammen med gummibånd, så går det hurtigt og pindene bliver helt lige. Jeps - og husk naturligvis at have handsker på under arbejdet, så du ikke afsætter fært. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Super. Tak for tips, vil da lige, tage et smut forbi tømmerhandleren. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Jeg er nødt til at blande mig af ren nysgerrighed... Hvad er næsepinde??? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Jeg er nødt til at blande mig af ren nysgerrighed... Hvad er næsepinde??? :hmm: I LP programmet indgår der en øvelse, der b.la. tester hundens evne til færtdiskriminering, og til dette formål bruges en lille pind ca. 2 x 2 x 10 cm. Læs mere her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts