Hop til indhold

Køb din næste hund online...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg tror, at det er et markedsføringsstunt...det håber jeg da. Det må det være. Mon ikke, hvis man går hele vejen igennem og bestiller en hvalp at man får en mail om at handlen ikke er gået igennem og at man kan komme ud og hilse på dem?

 

EDIT: Jo, du har da ret, Tweesa. Det tror jeg egentlig også.

Link til indlæg
Del på andre sites

ok jeg har prøvet at smide en af dem i kurven - og gå til kassen... den beder mig om at udfylde leveringsaddresse og betalingsform... men det er vel ikke rigtigt vel?

 

Altså, sådan kan jeg vel ikke bare købe en hvalp :vedikke:

 

Det håber jeg søreme ikke, men det ser sådan ud :vedikke:

 

Mon ikke det er for de nemt og bekvemt kan få overført penge når de sælger en hvalp - under Opdræt skriver de trods alt at der kun er 1 pige tilbage og man skal ringe og høre nærmere :mrgreen:

 

Hvis du har ret (og det tror jeg), så syntes jeg ærlig talt at det er en rigtig dårlig måde at markedsføre sig selv på, og at det sender et helt forkert signal.

 

Man kunne, om ikke andet, lige skrive i annoncen, at dette kun er til brug for betaling, og at man før man overhovedet betaler, bedes kontakte opdrætter og få en snak om ens ønsker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så vild med mopser er jeg godt nok ikke, at jeg tør tage chancen og køre dankortet igennem. Men kan da godt skrive til dem og spørge hvordan det foregår?

 

Så kan du jo også lige nævne, at det rent faktisk giver et rigtig dårligt indtryk, og at de måske lige burde tilføje lidt tekst i annoncen, så folk ikke får opfattelsen af at de kan købe en hvalp på den måde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sindsygt hvis det er rigtigt! :shock:

 

 

 

 

 

 

Du har jo 14 dages fuld returret når du køber over nettet :lol::lol::blink:

 

Så skal man huske ikke at pakke den ud, inden den sendes baglens, den må ikke være brugt, nemlig!:shock: Stakkels vovse, bliv i din kurv mennesket er et ondt væsen, der kun tænker på ussel mammon!:megaked:

 

Helt omkostningsfrit......:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super idé :banan: Den "snupper "jeg lige, så slipper man sikkert også for alle de tidskrævende besøg af hvalpekøbere.

 

(ironi, hvis nogen skulle være i tvivl)

 

Nu var jeg lige ved at tro Sigurd var gået helt :banan::banan::banan: men så tog jeg lige de stærke briller på, og opdagde at verden er uforandret, der var ingen grund til at ringe 112, hvilken lettelse!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal man huske ikke at pakke den ud, inden den sendes baglens, den må ikke være brugt, nemlig!:shock: Stakkels vovse, bliv i din kurv mennesket er et ondt væsen, der kun tænker på ussel mammon!:megaked:

 

Helt omkostningsfrit......:vuf:

altså, den har du misforstået, man må gerne pakke tingen op.

 

eks. du køber et tv ... men udseende osv. lever ikke op til dine krav, så sender du det retur.

 

klart du ikke kan sende en halv dåse leverbidder tilbage.

 

men returretten er der fordi man ikke kan se varen, fysisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glemte alt om at spørge til hvalpene, men nu kom jeg så i tanke om det og har skrevet og spurgt hvad der sker, hvis jeg gennemfører betalingen på hjemmesiden.

 

Og tja, selvom der er mulighed for at returnere mit onlinekøb, så skal jeg altså ikke tage nogen chancer og se ;) Medmindre det er en sort mops...så kan det godt være, at jeg beholder den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glemte alt om at spørge til hvalpene, men nu kom jeg så i tanke om det og har skrevet og spurgt hvad der sker, hvis jeg gennemfører betalingen på hjemmesiden.

 

Og tja, selvom der er mulighed for at returnere mit onlinekøb, så skal jeg altså ikke tage nogen chancer og se ;) Medmindre det er en sort mops...så kan det godt være, at jeg beholder den :mrgreen:

 

Det havde jeg nok heller ikke lige turde, ups, og pludselig var man ejer af et stks. hvalp :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså, den har du misforstået, man må gerne pakke tingen op.

 

eks. du køber et tv ... men udseende osv. lever ikke op til dine krav, så sender du det retur.

 

klart du ikke kan sende en halv dåse leverbidder tilbage.

 

men returretten er der fordi man ikke kan se varen, fysisk.

 

Ha Ha:hmm: Nu ved jeg da udmærket at jeg tit er uskarp i min mening, så er det tryghedsskabende, når Guanomo skærslipperen lige kommer forbi!:lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...