Nollike Skrevet Maj 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2008 Jeg har lige siddet og rodet lidt rundt på QXL og så fandt jeg lige denne. Det er da nok noget af det mærkeligste jeg endnu har set til en hund, der er endda snor i *GGGG* Jeg kan da lige forestille mig hvordan det vil se ud, hvis hunden trækker i snoren eller det blæser kraftigt, så bliver den vel nærmest til en paraglider... Hvad har du fundet af "sjove" ting? (Et fund som dette bekræfter mig i min opfattelse, at nogle af de nemmeste at vride penge ud af er hundeejere (inkl. mig selv selv om der nok ikke er nogen som kommer til at se Noomi med paraply ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Ok og så fandt jeg også lige det her, men det er egentlig ikke sjovt, det er sgu synd!!! (Er annonceret som "sjovt football player kostume, håber sgu at det er fordi den skal med til fastelavnsfest ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Nuuii, hvor er den smart Hvordan kan man leve uden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 a9 skrev: Nuuii, hvor er den smart Hvordan kan man leve uden :blink: Jeg vil i hvert fald nok gøre et forsøg :blink: Så må vi se om vi overlever... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Det der med at gå med paraply over hunden i det hele taget, hvad hjælper det egentlig? En hund der ikke kan li at blive våd fra oven, kan vel heller ikke li at træde i noget der er vådt, vådt græs, våd asfalt? Og man kan jo ikke rulle den røde løber ud der hvor hunden skal gå. Bare lige en tidlig-morgen-betragtning herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Vivi skrev: Det der med at gå med paraply over hunden i det hele taget, hvad hjælper det egentlig? En hund der ikke kan li at blive våd fra oven, kan vel heller ikke li at træde i noget der er vådt, vådt græs, våd asfalt? Og man kan jo ikke rulle den røde løber ud der hvor hunden skal gå. Bare lige en tidlig-morgen-betragtning herfra. Næh, og på fotoet kan man tydeligt se, at lige netop DEN hund ikke synes det er rart at have paraply "på". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mollie-vuffer Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Jeg har lige været på en forhandler messe. Og jeg siger jer, hvad folk da ikke finder på.. . En havde kunstige negle til hunden!! Jeg sagde pænt nej tak. Et andet sted var der en ble til ældre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 mollie-vuffer skrev: Jeg har lige været på en forhandler messe. Og jeg siger jer, hvad folk da ikke finder på.. . En havde kunstige negle til hunden!! Jeg sagde pænt nej tak. Et andet sted var der en ble til ældre hunde. Du godeste:roll: det lyder altså ret amerikansk. Lige som dem der mener det er Ok at pierce sin hund:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Vivi skrev: Det der med at gå med paraply over hunden i det hele taget, hvad hjælper det egentlig? En hund der ikke kan li at blive våd fra oven, kan vel heller ikke li at træde i noget der er vådt, vådt græs, våd asfalt? Og man kan jo ikke rulle den røde løber ud der hvor hunden skal gå. Bare lige en tidlig-morgen-betragtning herfra. Nej, men nogen giver hunden gummistøvler på. Så en her i vinters med røde gummistøvler. Hunden lignede ikke en der synes om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mollie-vuffer Besvaret Maj 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2008 Gryn skrev: Du godeste:roll: det lyder altså ret amerikansk. Lige som dem der mener det er Ok at pierce sin hund:shock: De var også amerikanere.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts